Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-26, 02:08   #981
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Brikkene ramla på plass i mitt favør og eg har no forutsigbarheit og kan vere trygg på stabile forhold i behandlinga i lang tid framover. Kanskje heilt til eg er i mål til og med.

Dette gjorde meg glad.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-05-26, 02:16   #982
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Mer gladsaker er at vi pga foreldrenes lørdagsløping i Oslo, var "nødt" til å stille opp for barnebarna. Dem tok vi med på Fritidsklubbenes dag og påfølgende festival. Det var som et tivoli sa de, ikke uten grunn. Resten av dagen var utforsking av området rundt. Vi er skikkelig heldig som får bidra så mye for barn og barnebarn.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-05-26, 11:14   #983
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Hunden som ikke må ut tidlig, og som ikke liker regn. Så nå ligger han på fanget under pleddet. Så nå er jeg stuck her i sofaen.
Ellers har det bare vært meg, ett stk barn og hunden hjemme i helgen og det har vært skikkelig deilig. Sett ferdig flere serier og noen filmer og bare slappet av.

Gammel 12-05-26, 10:48   #984
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Bymelding i Oslo. Jeg har mange ganger meldt inn både stort og smått. Lystgassbeholdere som ligger slengt. Søppel som flyter utover (og hvor fuglene er i full gang med å hjelpe søplet mer utover). Glass-skår som flyter rundt sykkelparkering. Og hver gang blir dette håndtert raskt og effektivt!

Anbefaler å logge seg inn, slik at man kan se når ting har blitt fikset.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-05-26, 11:43   #985
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Bymelding i Oslo. Jeg har mange ganger meldt inn både stort og smått. Lystgassbeholdere som ligger slengt. Søppel som flyter utover (og hvor fuglene er i full gang med å hjelpe søplet mer utover). Glass-skår som flyter rundt sykkelparkering. Og hver gang blir dette håndtert raskt og effektivt!

Anbefaler å logge seg inn, slik at man kan se når ting har blitt fikset.

Lurt. Det skal jeg huske på når jeg ser masse søppel og skrot rundt om.
Husker jeg meldte inn en gangvei en vinter som bare var is, dagen etter var det strødd.

Gammel 12-05-26, 12:04   #986
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner til
Standard

Akkurat nå er jeg ekstra glad for at jeg snart bytter jobb, og (forhåpentligvis) kommer til et sted med litt bedre rutiner og vaner.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 12-05-26, 13:17   #987
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gratulerer med ny jobb!

Gammel 12-05-26, 17:10   #988
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for påminnelsen om Bymelding! Nå fikk jeg meldt inn et søppelberg ved t-banestasjonen vår!

Gammel 12-05-26, 17:58   #989
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har vært med mannen og hund på tur i skogen. Vært ute i 40 minutter. Det var godt.

Gammel 12-05-26, 20:13   #990
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk kjørt på søpla i dag etter middag og kjøpt planter etterpå.

Gammel 12-05-26, 22:13   #991
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk også kjøpt planter i dag, og (mannen) vasket vindu i stua!

Gammel I går, 08:53   #992
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En vindusvasker utenfor kontorvinduet i 7. etasje som står og plystrer høyt på "My Way"

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel I går, 09:11   #993
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

En vindusvasker utenfor kontorvinduet i 7. etasje som står og plystrer høyt på "My Way"

Jeg jobber i 21. etasje. Jeg blir skikkelig stressa av hvor avslappet vindusvaskerne som henger på utsiden av vinduet mitt er.

Gammel I går, 09:14   #994
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg jobber i 21. etasje. Jeg blir skikkelig stressa av hvor avslappet vindusvaskerne som henger på utsiden av vinduet mitt er.

H*n hadde sikkert blitt mer stressa stillesittende foran en PC hele dagen.

Jeg blir glad av å høre på vaskemannen hos oss som traller og synger mens han vasker doene. Og søppelhentemannen i gata hjemme som danser og synger fra hus til hus.

banana er ikke aktiv  
Gammel I går, 09:31   #995
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Langhelg og tur til Kypros i neste uke. Skal bli herlig.

Gammel I går, 22:16   #996
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

At jeg har hentet veteranbilen min ut av vinterlagring, endelig! Har vært en veldig kaldt vår her hittil.

Gammel I går, 23:54   #997
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere ting. Vinduer vasket og planter innkjøpt! (Har igjen å få de ut av pottene og ned i jord).

Og så har eldste sønn fått seg fast, 100 % jobb nå etter siste eksamen er levert. Det er ikke drømmejobben etter bachelor, men det er noe, når lånekassen og husleien krever sitt. Han valgte å ikke ha is i magen, og det er greit det også. For en periode.

Karamell er aktiv nå  
Gammel I dag, 00:09   #998
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gratulerer med fast jobb til sønnen!

Gammel I dag, 11:18   #999
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk! Det er spennende når det virkelige voksenlivet står for døren.

Karamell er aktiv nå  
Gammel I dag, 11:48   #1000
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hussalg dagen etter visning i går, til over takst og med kort overtagelsestid!!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.