|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken vinterdress til 5-åringen?Han går i friluftsbarnehage og river i stykker Reimatec på 1 uke. Den siste vi hadde så ut som et lappeteppe. I fjor hadde vi dress fra Kids Comfort, artikkel nr. 509. Den var veldig bra sånn funksjonelt sett, men ble altfor fort slitt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Troll? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Snuppa har Troll i år. Vi har vært fornøyde med den tidligere, så jeg håper vi blir det i år også.
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?:abonnerer:
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Har hørt at troll skal være veldig slitesterkt, og ticket, men de er foret. Jeg liker best forete dresser så neste år vil jeg prøve ticket sin |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?
Hvor gammel er han da? Alderen har ofte betydning for hvor hardt prøvet dressen blir. Men har hørt andre som også er fornøyd med reflex. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Femåringen her i huset har en Helly Hansen tec-dress hengende i skapet. Spent på hvordan den er, den fikk mer poeng for slitestyrke enn Reima på test siste vinter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Nå har ikke jeg 5-åring akkurat nå da, men da eldstejenta var 5 hadde hun Helly Hansen tec-dress som vi var fornøyde med. Året etter hadde hun Troll, som vi var enda mer fornøyd med |
|
|
|
|
|
#12 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Troll finnes ikke slitesterkt etter min erfaring. Revner bare man ser hardt på den. Mine jenters Troll-dresser ser ut som lappetepper. Den mest slitesterke dressen jeg har hatt til mine barn som også går eller har gått i naturbarnehage er Helly Hansen.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Noterer meg alle erfaringer bak øret |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Troll har kommet med to (forholdsvis) nye typer dresser med ikke-avtagbart ullfor.
Vi hadde Reima Tec i fjor, etter å ha hatt Troll-dresser tidligere, og jeg syntes ikke den på noen måte holdt mål. Den var veldig slitt etter vinteren, og det var en veldig kort vinter i år. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Jeg synes Ticket sin dress er suveren til den aldersgruppen. Men den er jo ikke med avtagbart for da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Jeg hadde tenkt å prøve Ticket i år, men Troll Monster så absolutt interessant ut. Ser det står at den har en lavere pris enn den tradisjonelle Trolldressen også. Noen som vet hva den koster? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Jeg så den på en nettbutikk til 1000 kr. Jeg likte den også, enkel og grei uten dill |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Jeg ringte en butikk i Trondheim som fører Troll. De skulle få den inn i midten av september, og damen i butikken mente den skulle ligge på 999,– |
|
|
|
|
|
#19 |
|
tankefull
|
Han ble 5 år nå i august :-) Han har altså hatt dressen både som 3,5 åring og 4,5 åring :-) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken vinterdress til 5-åringen?Jeg er også lei ødelagte Reimadresser, så i år prøver vi Reflex Tussah. Den ser solid ut og er dessuten billig. Og vanntett. |
|
|
|
![]() |
|
|