|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Friluftsbarnehage?Noen som har barna sine i frilufts-/gårds/naturbarnehage? Og som kanskje kan si noen fordeler og ulemper? Ser for meg at her på vestlandet må det være litt trasig å være ute hele tiden pga mye regn, men samtidig så elsker han skog og mark og uteliv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Friluftsbarnehage?Eldstemann gikk i en friluftsbarnehage. Jeg var veldig fornøyd. De var ute på lange turer, og lekte i skogen. Men de hadde også mulighet å være inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Friluftsbarnehage?Lillebror her går i en barnehagen hvor han er ute i skogen annenhver uke - uansett veir. De har eget sted derute, med grillhytte og leker. Også har de egen buss for å frakte ungene dit.
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Friluftsbarnehage?Vår 5-åring går i friluftsavdeling i vanlig barnehage. Han trives greitt, men ønsker seg mer innetid, faktisk. Det er i Stavangerområdet, og ja, de får sin del av dårlig vær. Men de har en liten hytte med vedovn og benker og knagger i som de bruker de dårlige dagene. De bra dagene brukes til turer alle andre steder. Jeg er usikker på om konseptet er det rette for ham, samtidig som alternativet - et overfylt uteområde rundt veggene ved barnehagen ikke er et aktuelt alternativ for oss. Mye mer fred og ro ute i skogen med 10-15 stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Friluftsbarnehage?Ja det har gjerne litt med hva type ungen er, sikkert ikke alle det passer for. Eldste min elsker å være ute, men samtidig så er han jo glad i å pusle med ting inne også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Friluftsbarnehage?Her skal begge begynne i en friluftsbarnehage i januar.
![]() |
|
|