|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?
Nå har jeg drukket noen glass vin og gidder ikke sjekke så dette er hva jeg tror da.
|
|
|
#22 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?esme, hva du kan |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Vi har kabeltTV her vi bor og ingen TV i Feriehuset, så vi trenger ikke gjøre noen ting. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hjelp, bor ikke i borettslag, så det vet jeg ikke. :løperogundersøkermedengang: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Har man parabol eller er knyttet til kabel-tv så trenger man ikke gjøre noe som helst. Det er de som bruker gammel antenne som må ha boks. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Synes det er litt dårlig av borettslaget vårt og ikke gi noen informasjon om hva de gjør i forhold til kabel-tv'n. Om de skal legge inn de nye kanalene, om vi får Get box, eller om vi må fikse selv. Tør liksom ikke bestille når jeg ikke vet om det plutselig kommer fra borettslaget. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Vil man ha digital-TV må man nok ha boks selv om man har kabel-TV. Uten den får man ikke inn de nye kanalene. Nå er det mulig å se på TV uten boks fram til 2009 så vidt jeg husker, men etter det er det ingen kjære mor. Boks må man ha. Og en til hver TV, pussig nok. |
|
|
|
#30 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Hva med oss som kun har 3 kanaler, NRK, TVN og TV2? Vi hadde CanalDigital, men jeg sa opp fordi vi så aldri på annet enn de 3 nevnte her. Sambo sier vi skal kjøpe en slik boks, men jeg er i mot. Jeg synes det er nok med NRK-lisensen. :gjerrignårdetgjelderTV: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tatt på
|
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Etterhvert, litt avhengig av hvor du bor, så må du ha en eller annen slags dekoder for å se tv. Selv NRK og TV2. For oss med bare antenne og greier oss med disse kanalene, så holder det med å kjøpe dekoderen uten å betale noe abbonement. Dette gjelder alle NRK-kanalene og TV2 (TV2 fram til 2010 tror jeg det var) da disse skal er gratiskanaler. Vil du ha fler kanaler må du tegne deg til enten RiksTV, et kabelselskap eller parabol. Det som er komplett idioti er at du må ha en boks for hvert fjernsyn en har i hus om du har flere.
|
|
|
#33 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Du må nok ha boks etter hvert. Jeg må også kjøpte boks, men avventer og ser hvilke tilbud som kommer. Det er jo ennå en stund til det analoge netter blir borte.
|
|
|
|
#34 |
|
Tatt på
|
Like rundt hjørnet håper jeg :vil også ha flatskjerm med HD-ting:
|
|
|
#35 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Vi har parabol og tv og tuner med HD så vi har både i pose og sekk.
|
|
|
#36 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
En tuner til hver TV. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Sambo vil kjøpe snarest mulig, mens jeg holder igjen. Vi ser kun nyheter, litt serier og barne TV på NRK, TV2 & NRK. Idiotisk opplegg at vi må kjøpe inn noe vi egentlig ikke vil ha. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Vi har tv, bredbånd og telefon via fiber. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Du må nok ha en "boks". Jeg har samme problem.
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Bakkenett - hva gjør dere?Jeg har vært innom Hi-fi klubben i dag. De får inn TV med integrert dekoder allerede denne måneden (eller neste). De er laget i tyskland for det er det eneste landet med samme teknologi. |
|
|
|
![]() |
|
|