Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor bred seng har du/dere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor bred seng har du/dere
60 cm 0 0%
90-100 cm 1 0,42%
120 cm 4 1,69%
150-160 cm 79 33,47%
180 cm 132 55,93%
200 cm 12 5,08%
220 cm 7 2,97%
Større enn 220 cm 1 0,42%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 10:26   #61
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bred seng har du/dere?

Vi har 150cm seng og kan fort bli 5 stk der utpå morgenkvisten. Holder for oss, ikke lenge til det er over med morgenbesøk.

Gammel 09-09-07, 10:32   #62
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg krysset av for 180, men det viste seg at vi "bare" har 160. Det går helt fint.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:34   #63
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har 150 cm. Holder fint til to, men blir litt trangt når vi får "besøk". Kunne godt tenkt meg 180 cm.

kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:36   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1,80. Jeg ønsker meg mindre seng når barna flytter ut av den.

Da vi gikk på folkehøyskole sov vi hver natt i en seng på 75 cm. Jeg var ganske trøtt det året.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:07   #65
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har 160.
Perfekt størrelse til meg og jentene.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:17   #66
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

180, alt under er for lite.

Enig. De første årene lå vi i rammemadrassen hans på 140. Jeg har aldri sovet så dårlig i mitt liv!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 11:38   #67
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi hadde 120 inntil for kort tid siden. Det holdt fint for oss, men så skulle vi ha ny og da ble det naturlig å kjøpe større. Den nye er 160.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 12:51   #68
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

150 cm bred.

Gammel 09-09-07, 15:23   #69
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stemte ikke, for vi har 150 nå, men har kjøpt og betalt ny seng på 180 cm. Problemet er bare at det er få av møbelforretningene her som lagerfører senger, man kjøper seng, så må man vente ca 4 uker før man får den.

Gleder meg til større plass og bedre seng. Jentene sover bare sammen med oss når de er syke, og da må gjerne en av oss flytte på gjesterommet.

(zol: Svigers sov på 120 seng i mange år da de var nygift, og begge guttene kom inn om natta... Det endte med at kjæresten min hadde plassen mellom dem, mens broren hans hadde sin faste plass på tvers i fotenden. Og svigerfar er en lang mann, skjønner ikke hvordan de fikk det til.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 15:32   #70
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har 1,60 og det er helt greit. Bortsett fra den natta i sommer da både 10-åringen og 2-åringen lå der i tillegg... :stiv i rygg og nakke:

Gammel 09-09-07, 15:44   #71
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

1.50 bred og det holder i massevis

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 15:45   #72
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

180x200
Ville ikke hatt mindre.
Og så har vi en svær dobbeldyne

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:26   #73
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

180. Jeg breier meg, og mannen kryper ytterst ut på kanten sin. Ikke så ofte vi har besøk i senga, men det hender. Har planer om å kjøpe ny seng snart, og den skal i hvert fall ikke være mindre enn 180!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:29   #74
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har 1,60 bred seng og den er akkurat passe stor, selv til 3

Gammel 09-09-07, 20:33   #75
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Sengen vår er 180 cm bred. Kunne aldri hatt den mindre, selv da vi var uten barn. Og 220 cm dyner

Samma her!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 00:30   #76
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg leita etter svaralternativet "alt for liten" men men. Vi har 150 seng og den er for trang til bare meg og sambo. nå som vi har en liten klump oppi der ganske ofte er den enda trangere. Men bytter ikke ut senga før vi har råd til en god 180 seng.

Denne signerer jeg, fullt og helt.

Foreldrene mine har seng til nesten 50 000, slik med fjernkontroller og greier. Den er god den. Jeg angrer egentlig på at jeg har prøvd den, for nå vil en ny seng i vår prisklasse nesten bli en nedtur..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 08:20   #77
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Stemte feil! Stemte 200, men mannen sier vi "bare" har 180, så da er det vel sånn

Samme her.

Gammel 10-09-07, 08:31   #78
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sengen vår er 180.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 11:31   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen og jeg har seng på 180 cm. Det har vært perfekt i de årene med to småbarn, men neste gang blir det nok 150. Sengen nå tar rett og slett for mye plass i rommet.

Gammel 10-09-07, 11:36   #80
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

180 seng.
Hadde 120 før poden ble født, og det gikk det også.

Jeg ligger gjerne på tvers med beina, til mannens store irritasjon, og poden roterer som bare det når han ligger i sengen vår; så nå hadde vi nok ikke klart oss med mindre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.