Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pen bluse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 00:08   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Sint!

Pen bluse

Ja, helt normal pen hvit ensfarget bluse til å ha under kjoler. Finnes ikke sånt lenger ?
Ikke en eneste butikk jeg har vært i har sånt. Det finnes bodyer med blondekrage ol. men det er jo ikke det jeg skal ha. ( str. 92/98)

Noen som har sett noe sted i butikk eller på nett ?

Gammel 11-09-07, 09:51   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pen bluse

Er det noe sånt du tenker på? De har flere på laredoute. Tror jeg så flere da jeg kjøpte pentøy før helgen. Men var ikke på utkikk etter hvit bluse, så husker ikke hvilken butikker jeg mener jeg så det i.

http://www.laredoute.no/ListPage/Lis...tegoryId=18374

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:54   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Er det noe sånt du tenker på? De har flere på laredoute. Tror jeg så flere da jeg kjøpte pentøy før helgen. Men var ikke på utkikk etter hvit bluse, så husker ikke hvilken butikker jeg mener jeg så det i.

http://www.laredoute.no/ListPage/Lis...tegoryId=18374

Kanskje litt stor?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:54   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også lett og finner ikke. Men forrige uke fant jeg ei litt fin hvit t-skjorte med krage og litt puff på ermene på KappAhl (Kaxs-serien). Den kosta under 100 kr og var helt ok under en fin kjole enn så lenge. Litt verre når det blir vinter. Uansett er jeg ikke sikker på om de går så langt ned som til 92/98.

Gammel 11-09-07, 09:58   #5
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har slitt med å finne sånt, men har funnet på Cubus og Exit. På H&M har jeg aldri funnet noe. Ei heller på Lindex

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:00   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Fra spøk til alvor....

De hvite blusene jeg har hatt til min datter har vært del av sett. Kjole med bluse osv.

Jeg har hatt noen pene hvite gensere jeg har brukt isteden.

For 2,5 år siden lette jeg overalt etter en enkel hvit cardigan el. fant det ingen steder. Var innom alle spesialbutikker osv. Fant til slutt en på Obs av alle steder.

Jeg skal rydde i barneklær og om jeg kommer over en så skal du få den.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:16   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Kanskje litt stor?

Himmel, er det mulig?

Her da? :

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 12:50   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ga opp å finne dette. Snuppa skulle ha hvit skjorte inni bunaden sin. Bunadsskjorte kosta over 400 kroner, og det gadd jeg ikke.

Til slutt resignerte jeg og kjøpte en hvit skjorte på gutteavdelingen på H&M. Den fungerte helt fint til hennes bruk. Kjolen er jo uansett det som får oppmerksomhet.

Gammel 11-09-07, 13:20   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant en bluse forrige høst, str. 116. På cubus. Det hjelper kanskje ikke deg så mye, men i alle fall er mitt inntrykk at Cubus gjerne har bra utvalg på basisvarer som ikke går av moten. Har funnet tynne penstrømpebukser, tjukke strømpebukser til bunadsbruk, hvite bluser osv. Slips til lillebror! Sånne ting har de.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:12   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tips jenter.

Ikke lett dette her nei, da jeg var liten var jo pene hvite bluser det vi brukte til skjørt osv. når vi pyntet oss. Utrolig at det ikke er lettere å få tak i !

En tur på Cubus får prøves i allefall.

Gammel 11-09-07, 21:20   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg leste innlegget til HI tenkte jeg: "bluse UNDER kjole? Er det no pent da??"
Før jeg skjønte det var til barn

Sparkjøp?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:21   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sparkjøp har denne:

BluseSøt modell med knappelukning og elastikk innf. på erme. 65% polyester, 35% bomull. Vask 40 grader.
Opp til str 98.

Gammel 11-09-07, 21:25   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ellos:

Men der var for store str ser jeg..

Gammel 15-09-07, 22:30   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Takk Guniss ! Sånn bluse er det jeg tenker på, kjolen var jo også ganske søt

Gammel 16-09-07, 23:03   #15
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så helt vanlige pene bluser på Cubus igår!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.