|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bør "Fengselskoret" på TvNorge stoppes?Ja, der kan man se. Det er en god del frivillig arbeid når det gjelder sånne ting.
|
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Bør "Fengselskoret" på TvNorge stoppes?Jeg syns TVNorge burde vært lagt ned i seg selv. Det er en totalt usmakelig kanal. Alle disse liksomdokumentarene, som ikke er annet enn å bruke tragiske skjebner og hendelser som ren underholdning, er totalt usmakelige. Det samme med serier om spøkelsesjegere og medium osv, som fremstilles som virkelighet. Spe på med gjennomregisserte, søplete realityserier fra hele verden. Og til slutt ender det hele med en haug elendige "based-on-a-true-story" filmer med overdrevent god moral. Jeg spyr av TVNorge.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bør "Fengselskoret" på TvNorge stoppes?
Signerer i sin helhet (bortsett fra det med CSI; hva er det mon tro?). |
|
|
|
![]() |
|
|