|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Spiser du yoghurt fra 04 sept | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 8,70% |
Nei |
64 | 69,57% |
Smaker på den først |
20 | 21,74% |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoNei, aldeles ikke. Jeg spiser ikke noe som har gått ut på dato, og drikker ikke melk som går ut samme dagen.
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på dato
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJeg likte svaralternativene.
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#26 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJeg er helt rå til å kaste ting som har gått ut på dato. Både hjemme hos oss selv, hos mine foreldre og diskre hjemme hos svigers. Er nok litt hysterisk, særlig når det gjelder melkeprodukter |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Viser tenner
|
Sånn er jeg også (minus yoghurt og ikke hos svigertigrene). Mamma har alltid minst 10 tomme deodoranter i badeskapet, så jeg rydder ALLTID når jeg er på besøk. :datter fra helvette TM: |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJeg har helt angst for å få i meg sure melkeprodukter, så jeg spiser/drikker ingenting som har gått ut på dato. Jeg tror det har hendt at jeg har drukket melk som har gått ut på dato samme dag, men jeg er jammen ikke sikker.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoNei jeg spiser ikke yoghurt som er utgått. Med minner om sur skolemelk på barneskolen (inntil jeg fikk overbevist foreldrene mine til å si opp skolemelkavtalen) orker jeg ikke sure melkeprodukter eller melkeprodukter som kan være sure. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJeg vil ikke en gang åpne den for å se om den er i orden.
![]() |
#33 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoHadde det vært naturellyoghurt eller yoghurt uten store biter har jeg sikkert pælma det i noe deig (brøddeig altså) - Men spist det har jeg ikke gjort! (Kanskje tatt en prøvesmak om jeg virkelig har vært desperat altså
![]() |
#34 |
By the Sea
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoDet eneste jeg ville spist som var gått ut på dato, måtte være sjokolade...
![]() |
#35 |
Audacious
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJeg spiser yoghurt og rømme som har gått ut på dato så lenge det ikke er grønn pels på. Er det ikke det, så er det ikke farlig. De er kjempekonservative, de holdbarhetsdatoene. Sier svigerfar meieriingeniør som har jobbet i Tine i tredve år.
![]() |
#36 |
By the Sea
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoDet er faktisk én ting til jeg spiser etter at det er gått ut på dato; egg.
![]() |
#37 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoDet er IKKE farlig å spise yoghurt som har gått ut på dato så lenge den ikke smaker vondt. Dette har jeg hørt av en som har jobbet på meieri i mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoDenne blir bedre og bedre for hver dag som går. |
![]() |
![]() |
#39 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: yoghurt ut på datoJa, den hadde nok smakt kjempegodt idag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|