Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine topper til litt store pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 16:21   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Rødme

Fine topper til litt store pupper

Jeg har problemer med å finne topper som ikke ser ut som om de sprenges. Har f-cup..
Har ingen mage som trenger kamuflasje, men helst ikke pølseskinn.
Nå bruker jeg mest tynne bomullsgensere. Føler meg en smule kjedelig.

Jeg er interessert i alt fra cardigans til bomullsgensere og skjorter og bluser.

Noen som har noen gode tips?

Sist redigert av Pastill : 14-09-07 kl 18:23.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 16:40   #2
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Nå er det jo veldig in med skjerf/tørkler. Det kan sprite opp mang en kjedelig bomullsgenser :erfart:
Ellers husker jeg ikke helt hvilken utringning som er best til de med store pupper. Var det omslagsgensere med v-utringning da?

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 16:47   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har DD-cup og bruker alt av gensere.... fint med pupper vel

Gammel 13-09-07, 16:57   #4
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

....

Sist redigert av ~froggie~ : 26-02-08 kl 19:31.
~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 17:10   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

InWear har noen fine cardigans nå om dagen, med litt pufferm og to knapper foran. En slik en, over hvilken som helst topp og kanskje et skjerf til er fint med d-cup pupper! :erfart:

Gammel 13-09-07, 17:35   #6
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Har samme problemet selv. V-utringning er det beste for oss brystfagre. Høy hals, rund, lite utringet hals og båthals gjør at man virker enda større. Mener jeg har det fra de to engelske damene som driver med motenødhjelp på TV. Jeg bruker ofte cardigans o.l. med V-knapping over utringede singleter.

Gammel 13-09-07, 17:41   #7
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Nå er det jo veldig in med skjerf/tørkler. Det kan sprite opp mang en kjedelig bomullsgenser :erfart:
Ellers husker jeg ikke helt hvilken utringning som er best til de med store pupper. Var det omslagsgensere med v-utringning da?

Jeg har masse skjerf og tørkler ja. He he.
Vil ha nye topper!

Gammel 13-09-07, 17:42   #8
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Har DD-cup og bruker alt av gensere.... fint med pupper vel

Jeg syntes ikke det.

Vet alt om at man skal bruke omslagsgensere og v-hals btw. Hvis noen lurte.
Vil se bilder!

Gammel 13-09-07, 18:08   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes ikke det.

Helt enig.

Gammel 13-09-07, 18:10   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er D-cup stort?

Jeg sliter litt med å finne fine topper, men bruker F og G, er bredskuldret og langarmet i tillegg. Jeg synes det er mye fint som nesten passer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 18:24   #11
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er D-cup stort?

Jeg sliter litt med å finne fine topper, men bruker F og G, er bredskuldret og langarmet i tillegg. Jeg synes det er mye fint som nesten passer.

Det er faktisk en hel del topper og gensere som ser uflatterende ut. Eller.. nabomannen syntes tydeligvis at min genser med rund hals var grisefin. Så meg ikke i øynene.

Jeg vil ha topper og gensere som ikke drar masse fokus på pupper. Har bare gutter og menn rundt meg hele dagen og ønsker ikke fokus på det.. og da er ikke alt like anvendelig kan man si.

Dere kan poste bilde her når dere har shoppet jenter.

Gammel 13-09-07, 18:53   #12
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpehjelp for alle fasonger.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 18:56   #13
Pastill
Pauset

Standard

Morsom link. Fikk dette:

If you've got long legs, there'll be times when you simply want to blend in with the crowd instead of towering above it.

• Avoid clothes with vertical lines, such as pinstripe suits.
  • Don't wear one colour top-to-toe.
  • Low-waisted, bootcut or straight leg trousers are great for long legs.
  • Opt for low kitten heels rather than flat shoes.
Big boobs are great - in their place! Show off your assets tastefully, creating a womanly, voluptuous figure rather than in an obvious, glamour girl way.
  • Ensure that you wear a bra that fits you properly and creates a smooth line beneath your clothes. The right bra will lift your breasts and give definition to your waist.
  • Avoid tight-waisted or box jackets that will make your bust appear larger. Instead, opt for fitted jackets that skim the figure rather than hug it. Long jackets with a single button are a good option.
  • Avoid chunky knit tops.
  • Choose low, sweetheart necklines, fitted under the boobs to create a waist. V-necks are great because they break up the expanse of your chest.
  • Avoid high necklines that make your boobs look like they start from under the chin
  • Watch out for 'pulling' on shirts.
  • Straight-legged trousers should be avoided at all costs. Instead choose bootleg trousers or A-line skirts to balance out the boobs.
  • Don't wear long pendant necklaces.
Don't be tempted to hide your waist under shapeless, smock-like clothing. Add definition and create a waistline to be proud of.
  • A-line skirts are great for slimming a wide waistline.
  • Wear tops that are fitted under the boobs to give definition.
  • Wear fitted clothes and avoid shapeless dresses.
  • Wear hipsters instead of high-waisted trousers.
Lucky you, you've been blessed with a pancake-flat stomach! You can get away with pretty much any trouser or skirt style. However make sure that you read our Style guide, as well as our advice for your other body areas before you hit the shops.
While child-bearing hips are great for that earth-mother look, there will be times when you want to conceal your more voluptuous areas.
  • Don't wear dresses and skirts that cling or are bias-cut.
  • Avoid narrow-legged trousers and tapered, knee-length skirts.
  • Avoid belts that pull you in at the waist - you don't want to create an even greater contrast from waist to hip.
  • Opt for A-line skirts and bootleg trousers that balance out the hips and thighs.
  • Skirts or dresses with a frilled hem are a flattering choice.
  • Trousers with detail, such as side pockets, will make you look wider.
  • Wear slash-necked tops to broaden shoulders and balance out the hips and thighs.
  • Choose longer line, fitted jackets. Never wear box jackets which emphasise a pear shape.
  • Avoid cropped tops.
  • V-necked tops are great for drawing the eye away from the hip area.
  • Wearing the same colour on the top and bottom is very slimming.
If the answer to the question: "Does my bum look big in this?" is a resounding "yes!", then consider the following tips before hitting the high street.
  • Avoid wearing light colours on your lower half.
  • Avoid narrow-legged trousers.
  • Wear longer jackets that fall below the bottom and never wear jackets that end where your bum starts.
  • Wear jumpers around the waist over trousers to break up the expanse of bottom.
  • Opt for wide-bottomed trousers with no detail, such as pockets with pinstripes, on the bottom and avoid pleats.

Gammel 13-09-07, 18:59   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Topper? voffor skal man ha det?

<---------------------------------

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:30   #15
Manitoba
Passiv

Standard

Jeg så også på det to-mote-damer i England programmet, og der anbefalte de v-hals til store pupper. Har sett en fin topp/genser på Mango - en omslagstopp med v-hals.

Jeg har e-kopp. Sier det selv om kopp-bokstaven egentlig ikke sier noe annet enn forholdet mellom ryggen og brystene. Man kan ha objektivt sett store pupper selv om man bruker en tidlig-bokstav-kopp-størrelse, dersom man også er stor rundt ryggen.

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:32   #16
Pastill
Pauset

Standard

Løper til Mango!
Du har skjønt det KAskis!

Gammel 13-09-07, 23:06   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

M^3 er sikkert snart innom for å anbefale

http://www.bravissimo.co.uk

Spesialisten for de barmfagre !

Gammel 14-09-07, 09:20   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine pupper til litt store topper

Har noen tullet med tittelen? *forvirret*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:32   #19
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har noen tullet med tittelen? *forvirret*

Ja, det er ikke lett å svare iallefall.

Pastill, nå må du bestemme deg. Vil du ha fine pupper i store topper eller fine topper til D-cup pupper.

http://www.emoda.no/venstre.asp?grup...FRO1EAod9xFVBw

Jeg syns ikke det er ille å vise frem kløften. Menn som snakker med brystene finnes, men de tenker jeg ikke på når jeg kler på meg. Det er de som er useriøse og ikke jeg. Menn nistirrer på rumpa mi også, jeg slutter ikke å gå i bukser fordet.

Vær stolt av kroppen din og fremhev det beste ved den.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:33   #20
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

De kunne nok ikke dy seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.