Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Fotballkake?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 22:08   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballkake?

Noen som vil tipse meg om hva jeg kan bruke til mål, ball, spillere osv?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:10   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotballkake?

Du får kjøpt alt sammen ferdig, men du kan evt. bruke ispinner til mål, seigmenn som spillere og kjærlighet på pinne til ball.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:30   #3
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg kjøper det ferdig, får lete noen steder over helgen.
Skal ha den til neste helg. Takk for tips

Gammel 14-09-07, 22:38   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

De selger det i nesten alle store matvareforetninger, Ultra osv.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:40   #5
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Seigemenn på tannpirkere fungerer fint. Står støtt som fjell

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:27   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi farget kokosmasse grønn med konditorfarge, hadde mål og ball fra et lego-sett og brukte gelemenn på tannpirkere. Det ble kjempefint!

Så laget selvfølgelig mannen 16 meter og slike ting med melisglasur.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:53   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte sjokoladefotballer på Nille, målet er piperensere. Dommeren er Jålebukkens påfunn (dyppet i sjokoladesaus). Spillerene er montert på tannstikkere (uten fluorsmak ). Damespillere, det var kake til lillesøsters bursdag.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:08   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er fotballkaka mi. Gresset er smeltet hvit sjokolade som er farget med grønn konditorfarge - raspet etter at sjokoladen stivnet igjen. Det ble litt vel mintgrønt, så neste gang skal jeg prøve å få i mer grønt og litt gult i tillegg. Jeg var så dum at jeg ikke tenkte på tannpirkerne. Fotballene fikk jeg på ICA.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:22   #9
Nebbia
Passiv

Standard

Kuul kake!

Hva i all verden skal du med tannpirkere? Synes det ser ut som en italiensk fotballkamp, hvor alle de "skadde" spillerne ligger strødd utover.

Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:40   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så fine kaker. De har ganske godt utvalg av Cacas produkter på Jerniabutikker også.
Det tipset med å blande konditorfarge med kokosmassen var kjempelurt. SKal huske det når/om storebror får fotballinteresse...

Gammel 15-09-07, 10:31   #11
Anne

Anne sin avatar

Standard

elinblu: Jeg syns den var morsom!

Flotte ideer, jeg gleder meg nå til å bake, ble litt stresset da poden bestilte fotballkake

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.