|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Å, jeg er så i villrede! Hvilken vogn skal jeg ta med til en 3 mnd gammel baby? Alle vognene har sine fordeler og ulemper. Nå trenger jeg litt hjelp. Vi er fem som skal reise så vi har nok å ta med. Vogna bør helst ta liten plass da vi også skal ta med bilstol. De vi har å velge mellom er:
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Graco. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Jeg ville ha reist med bugabooen, siden du har reisebagen. Jeg reiste flere ganger med min, og det ble aldri noen skade på den. Håndtaket på othen greide SAS å knekke to ganger, selv om den også var i en reisebag
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Graco her også. Vi har brukt vår masse, første gang til storebror da han var syv mnd, lillebror har brukt den innimellom fra han var tre-fire mnd.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Graco uten tvil |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid!
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Mannen min er helt enig med dere, så det heller mot Graco.
|
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Bugaboo.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Bugaboo, vi har hatt vår med 4 ganger. Trillekomfort er et must. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Uten tvil Graco trilla. Da vi reiste sist, var det et annet par som hadde med en dyr vogn som kom helt smadret ut på båndet. De bodde på samme hotell som oss og det gikk to dager før de fikk en leievogn. Vogner får visst ofte hard behandling på charterturer. Ta med parasoll til trilla.
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Definitivt Graco-trilla.
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Gracotrilla ja! - Ser for meg at om en av de andre vognene har kommet relativt smadret ut fra rullebåndet som starten av ferien, så har det nok ødelagt litt av ferien for meg, for jeg har sikkert irritert meg over det. *shallow*
|
|
|
#15 |
|
...
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Vi har akkurat kommet hjem etter en uke i varmen og vi hadde med Bugaboo. Utrolig glad for at den ble med. På dagen bruke vi sportsdelen, eller understellet med bilstolen hvis vi var på tur, på kvelden lå han i bagen og den brukte vi som seng om natten også. Genialt. Vi hadde Zapp også, som ble brukt på flyplassen med bilstolen og med trekket på til storesøster på lange gåturer og sene kvelder.
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Jeg hadde tatt med gracotrilla.
|
|
|
#17 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Bugaboo |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Vi reiser til Syden - hvilken vogn skal vi ta med?Jeg hadde tatt bugabooen med meg.
|
![]() |
|
|