|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
villende
|
![]() Sv: Tigge tigge åh så uverdig
Innleggstelleren er ikke på her inne, altså. I alle fall i følge foruminformasjonen. *opplyser* |
![]() |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
Ja, man får minuspoeng for røde prikker. På NM fikk man halvparten så mange negative poeng for en rød prikk som man fikk positive for en grønn, men jeg er faktisk ikke sikker på hvordan det er her. (Jeg kan prøve, hvis noen melder seg frivillig?
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ok, jeg hadde oppfattet at man var nødt å ha 100 innlegg for å komme inn på det lukkede forumet. Da trenger jeg "bare" prikker altså. |
![]() |
![]() |
#25 |
villende
|
Ah, du fattet poenget helt selv. Jeg mente at innleggstelleren ikke er på inne på skravleforumet. |
![]() |
![]() |
#26 |
villende
|
Ah. Så det betyr (i teorien og siden dette er tema for tråden) at man kan ha fått nok prikker til å komme inn på det aller helligste, for så å ryke på ræva ut på grunn av en uoverveid kommentar? (Heia HDM) |
![]() |
![]() |
|
|