Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Min stolte far, mandag 22.30 tv2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 23:02   #21
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min stolte far, mandag 22.30 tv2

Åhh så nydelig, får helt tårer i øynene jeg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:05   #22
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:18   #23
Left
Passiv

Standard

Den skjønne lille gutten, og den stolte pappa'n - jeg hadde en tåre i øyekroken jeg også ja. Og for et raust menneske denne surrogatmamman virket å være, for ikke å snakke om mannen hennes, og sønnen :snufs:

Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:18   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ÅH, for en fin måte å avslutte en mandagskveld! En utrolig rørende historie, en flott stolt pappa og et nydelig lite barn.

Og et lærerikt program som belyste mange aspekter. Jeg hadde feks aldri tenkt på hvordan partneren til en surrogat må ha det. All supportive and no glory.

På et tidspunkt kom jeg til å tenke på hvordan mine foreldre ville oppfatte programmet dersom de så det. (De er erkekonservative og ikke korrigerbare. ) Og jeg ble litt takknemlig med tanken på at verden på en måte går fremover og at jeg slipper å ha fordommer mot denne tross alt litt uvanlige storfamilievarianten - og at den lille gutten forhåpentligvis unngår å møte sånt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:20   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh som jeg har sippa nå!

Gammel 17-09-07, 23:22   #26
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var så rørende der han ble stående med saksen i hånden.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:25   #27
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Dette var helt fantastisk rørende. Så utrolig vakre de var de bildene på slutten der den nydelige lille gutten lå oppå pappaens brystkasse, så våken og skjønn

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:26   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Helt fantastisk!

For et vakkert lite guttebarn, og flott, stolt pappa! Til og med mannen satt med en tåre eller to i øyekroken.

Som Missa har jeg også foreldre som garantert ville satt rødvinen i vranghalsen om de hadde sett programmet. Godt at verden går framover!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:29   #29
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

He he, jeg har vokst opp med "raddis-foreldre" som garantert ville syntes at dette var et interessant og lærerikt mandagsprogram

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:42   #30
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh nei, jeg gikk glipp av det! Går det i reprise noen gang mon tro?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 23:51   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sterkt program. Det falt noen tårer underveis ja.

Gammel 18-09-07, 08:33   #32
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det ble mye snufsing underveis, ja. Kjempefin dokumentar.

Mannen min jobber i Askim og ser støtt og stadig far og sønn på trilletur.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:36   #33
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Akkurat det la jeg merke til også.

Veldig fin dokumentar!

Gammel 18-09-07, 08:42   #34
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Rørende og fin dokumentar. Og kjempeskjønn bestemor!! Mannen og jeg satt der i sofaen med vår lille bollemage og felte en liten tåre begge to

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:50   #35
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg nettopp sett dem på God morgen Norge. Herlig!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:26   #36
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Min stolte far, mandag 22.30 tv2

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

ÅH, for en fin måte å avslutte en mandagskveld! En utrolig rørende historie, en flott stolt pappa og et nydelig lite barn.

Og et lærerikt program som belyste mange aspekter. Jeg hadde feks aldri tenkt på hvordan partneren til en surrogat må ha det. All supportive and no glory.

Signerer her

Jeg tenkte også på partneren til surrogatmoren støtt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:30   #37
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har holdt babyen til han andre som har brukt surrogatmor. :huskerikkehvaheter:

Fra spøk til alvor: Syntes det var et kjempebra program.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:31   #38
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Min stolte far, mandag 22.30 tv2

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg tenkte også på partneren til surrogatmoren støtt.

Jeg også. Også tenkte jeg mye på sønnen hennes. Sånn som han koste med mammas mage og greier. Håper alt gikk greit med ham oppi det hele.

Ble glad da jeg så at hun (surrogatmammaen) var gravid med eget barn.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:23   #39
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Faktisk nesten scary - jeg fryktet at han skulle spidde noen ved et uhell der han stod og gapte henrykt!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:34   #40
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er hvertfall ikke helt ærlig i dokumentaren. Jada, skal holde god kontakt fremover, jatta jatta. Han har sendt surrogatmoren bilder i hele TO mailer siden Isaiah ble født.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.