|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geox sko, noen erfaringerEldstegutten min svetter som mannen med ljåen i vanlige joggesko.
|
|
|
#2 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Poden har hatt Geox joggesko nå i vår/sommer/høst. Jeg er ikke fornøyd. Skoene var svinedyre (650,-). Etter en uke blinket de ikke lenger, og etter 2 uker var de ganske så slitte. Nå ser de ikke ut, men de får brukes ut sesongen. Det er jo ikke lenge før han må bruke overgangssko. Siste gang jeg kjøper Geox tror jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Vi har Geox og er veldig fornøyd, slitte ja, men det blir jo alle joggesko. Storesøster var ofte klam på bena og det er hun ikke lenger, om det er pga skoene, eller at været ikke har vært så varmt i høst, aner jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Oim 150 kroner mer enn her jo... Hjelpes..
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Jeg hadde geox joggesko ting i vår. i 14 dager. Når jeg gikk i gresset ble jeg våt under foten.
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Mannen min sine sko stinker litt mindre etter han gikk over til Geox. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Gutten min har 2 par Geox sko. Det ene paret er stoff joggesko, og de ble ganske fort slitt. Tuppen (der sålen går over i sko) ble veldig tidlig slitt, og hadde det ikke vært for at vi handlet skoene lang vekk fra der vi bor, så hadde vi nok klagd på de. Men sånn komfortmessig og bruksmessig har vi vært fornøyd med disse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Sv: Geox sko, noen erfaringer.
Men slitte etter 2 uker da, skulle nå tro at sko til 500-650 skal ha bedre kvalitet enn som så.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Geox sko, noen erfaringer.Lillebror har Geox, men ikke av den "tradisjonelle" typen med sånt "hullete stoff" eller hva jeg skal kalle det. Hans ser nesten ut som semsket skinn, og de har holdt seg kjempefine selv om de har blitt brukt en del. 599,- er nå nok for et par sko. Men er ikke så veldig til å fire på kravene når det kommer til sko. En liten fot trenger god støtte osv. |
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Sv: Geox sko, noen erfaringer.
Hun har semskede joggesko og de blir jo fortere stygge blankt skinn. Hun er snart 3 og sliter bra på sko, hun har brukt de et par mnd og er ikke mer slitte enn andre sko hun har hatt. Det skal sies at hun har 3 par joggesko som hun bytter på med, det kan selvfølgelig være årsaken til at de ikke er mer slitt enn de er. Skal forsøke å bare bruke Geoxene en stund. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox sko, noen erfaringerVi har vært fornøyd med Geox her i huset. Og jeg betaler gladelig litt penger for at barne skal ha skikkelige sko - det er utrolig viktig for de små føttene som vokser at det er god kvalitet på skoene.
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Sv: Geox sko, noen erfaringerSynes Geox er oppskrytt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Geox sko, noen erfaringerLilleVenn har nå sitt andre par med Geox sko, og jeg synes de er gode. De hun har nå, har hun hatt hele sommersesongen og de er blitt mye brukt. Borrelåsen har løsnet litt, men slitasje må en jo regne med på barnesko som brukes av aktive barn. Hva som er best av Ecco og Geox skal jeg ikke uttale meg om, vi har vært fornøyde med begge deler. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Geox sko, noen erfaringerHer ble det geox på begge to i sommer, og jeg er sånn passe fornøyd prisen tatt i betraktning. Synes det var dyrt, men pri en for oss er hvordan de sitter på foten, og der var de veldig bra. Soresøster fikk slike som blinker, og det holdt ikke så lenge, men skoen ser fortsatt fin ut. Lillesøsters sko derimot ser ikke ut, muligens fordi vi har måtte vaske de et par ganger. De har bittelitt metallpynt, og det har rustet og rendt ut så hele skoen er misfarget. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Geox sko, noen erfaringerVi hadde dem i fjor, og syntes de var noe herk. I den hullete innersålen festet det seg småstein som stakk Lille B i foten. Jeg måtte stå hver morgen med nål og dytte dem ut.
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Geox sko, noen erfaringerGutten min på 3 hadde Geox i vår. Knallgode sko, men rakk ikke slite de ut fordi han brått vokste fra de. Han brukte de daglig i barnehagen og også de ansatte kommenterte at det var utrolig gode sko. Hans var blanding av skinn og noe bevernylonaktig materiale. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Geox sko, noen erfaringerStoresøster og mellombror fikk Geox-sandaler, nettopp fordi særlig han sliter med vond lukt i skoene.
|
|
|
#20 |
|
Nysgjerrig
Sv: Geox sko, noen erfaringer
|
![]() |