Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

25% avslag på babytøy på Cubus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 01:03   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

25% avslag på babytøy på Cubus

Ulltøyet på Cubus er vi fornøyd med så når jeg oppdaget 25% rabatt på babytøyet i dag så hamstret vi litt til vinteren, både til lillebror og storesøster. Sikkert flere som trenger ulltøy så tenkte jeg skulle tipse dere.

Gammel 18-09-07, 01:08   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: 25% avslag på babytøy på Cubus

Så fint at du sa fra. Atopikeren min kan fint bruke ull/bomull-tøyet fra Cubus, så nå får jeg handle litt. Og heldressene i ull har vi allerede kjøpt inn en av til minsten. Får ta med meg en eller to til, hvis de har dem på Cubusen her vi bor, da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 06:33   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:14   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for tips!
Men gjelder dette Cubus i hele Norge? Jeg var innom den på Oslo City i går og det sto ingenting om at det var avslag på ulltøyet der. Jeg sto å så på akkurat det tøyet lenge, siden Marie trenger nytt også.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:26   #5
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Hvilken str regnes som baby da?
Lillesøster på 1,5 trenger mere ulltøy. Hun er liten da, bruker 70 i ullklær.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:43   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var innom to Cubus'er i går. I den første stod det ingenting. Fikk beskjed om at det var 25% på alt babytøy når jeg skulle betale ullgenseren til storesøster. Det var str 120 så de regnet tydligvis det som babytøy. Ev. så misforstod selgeren og trodde at lillebror skulle ha genser med rosa hjerter.

Neste Cubus vi var innom hadde bittesmå plakater på toppen av hyllene. Virket ikke som noe lokalt tilbud. Disse butikkene lå i hver sin by.

Gammel 18-09-07, 09:45   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg som akkurat har vært og svidd av 1500,- på ulltøy der?!?!
Argh!!

Gammel 18-09-07, 09:48   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg som akkurat har vært og svidd av 1500,- på ulltøy der?!?!
Argh!!

Neida, er ikke rabatt der nå. Bare jeg som tuller. Glem hele denne tråden du. *trøster*

Gammel 18-09-07, 10:28   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Neida, er ikke rabatt der nå. Bare jeg som tuller. Glem hele denne tråden du. *trøster*

Å nei, åsså jeg som trodde på deg, og skulle løpe ut og kjøpe

Takk for tips, skal en tur til Ski i dag, så da får jeg se der.

Mamma Rosa: Velkommen i klubben , i fjor hamstret jeg ulltøy til eldstesnuppa, og fortalte svigermor om alt jeg hadde handlet, og hvor mye jeg hadde brukt (godt over 1500 kr), og jaggu, et par dager etter kom hun til oss med flere bodyer og strømpebukser...

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:32   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips. Snuppa trives godt i ulltøy fra Cubus, og det lille nurket må jo også få noe ulltøy for vinteren.

Gammel 18-09-07, 10:37   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

det er 25% på Kapahl nå og.. men de har vel ikke ull..

Tror jeg må ta meg en tur på Cubus.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:39   #12
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Ffsss.

Gammel 18-09-07, 11:55   #13
jaså
Nybegynner

jaså sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
jaså har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takk for tips!

jaså er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:58   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Cubus: Here I come....

Gammel 18-09-07, 12:06   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.