Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 21:24   #381
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Hehe jeg og. Skikkelig hulking og. Fantastisk rørende.
Jeg bare gleder meg mer og mer til å føde, synes tiden kunne gått litt fortere!!

Gammel 19-09-07, 21:24   #382
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gråt så snørr og tårer rant jeg

Gammel 19-09-07, 21:25   #383
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff kjenner fødselsangsten fra forrige gang kommer snikende tilbake...forrige gang var det vakumet, nå dette....Neste gang ser jeg det er sånn katastrofefødsel...Tror egentlig ikke dette er noe for meg å se på, men jeg må!!!

Gammel 19-09-07, 21:26   #384
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er som å trykke på en knapp når jeg ser fødsler på tv, jeg klarer ikke la være å gråte og le hysterisk, himmel og hav så mange følelser det setter igang. Tenk at jeg har opplevd noe så sterkt fire ganger.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:28   #385
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

I dag ble det kraftig kost for meg. Jeg hadde en helt fryktelig fødselsangst med nobalille så dette var sterkt å se, jeg kjente meg veldig godt igjen

Noba er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:29   #386
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som en som har hatt fødselsangst, så kjente jeg meg veldig igjen i henne som fødte sist. Redselen for å ta i og kicket når man klarte det. Da ble jeg rørt.

Gammel 19-09-07, 21:29   #387
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tårene trillet her også

Gammel 19-09-07, 21:30   #388
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har herved, fra og med i dag, begynt å grue meg til fødselen. Forrige episode klarte jeg ikke å ta innover meg, men denne gang kom det som kastet på meg. Fødselen for to år siden var ikke en flott opplevelse med massevis av gode minner.

Og jeg har bare 6 dager igjen til termin. Takk og pris betyr det at det snart er over.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:31   #389
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gruer meg. Og jeg er drepende misunnelig på de som får epidural.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:31   #390
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har herved, fra og med i dag, begynt å grue meg til fødselen. Forrige episode klarte jeg ikke å ta innover meg, men denne gang kom det som kastet på meg. Fødselen for to år siden var ikke en flott opplevelse med massevis av gode minner.

Og jeg har bare 6 dager igjen til termin. Takk og pris betyr det at det snart er over.

Fødslene i dag gikk jo enormt greit, i det minste. Jeg tror heller du skal ligge unna neste episode.

Gammel 19-09-07, 21:31   #391
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, jeg skulle ønske jeg skulle føde en gang til...

Gammel 19-09-07, 21:32   #392
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg gruer meg. Og jeg er drepende misunnelig på de som får epidural.

Epidural er ondskapen selv.

Gammel 19-09-07, 21:32   #393
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg satt i stolen og sippa som en unge...
Gubben lå på sofaen og vred seg i smerte...

Vi er begge dypt taknemlige for at vi aldri skal gå gjennom en føsel igjen.

Gammel 19-09-07, 21:32   #394
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gruer meg litt til neste episode ja. Håper iallfall det går bra med henne og barnet.

Gammel 19-09-07, 21:33   #395
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg skal prøve meg uten i april, skal på Fødeloftet.
Men jeg overlevde jo sist, og da ble epiduralen satt så sent at den omtrent ikke virket før hun var ute. Det skal nok gå så bra så.

Gammel 19-09-07, 21:33   #396
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Fødslene i dag gikk jo enormt greit, i det minste. Jeg tror heller du skal ligge unna neste episode.

Det har du rett i. Det så strengt tatt veldig uproblematisk ut, og går det såpass greit med meg skal jeg ikke klage. Neste episode satser jeg på å få med meg fra barselavdelingen, skikkelig ovenpå fordi jobben er gjort.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:34   #397
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte å se, ettersom mannen fintet meg ut med Prison Break slik at jeg ble forledet til å glemme det. Får prøve å se det på nettTV i morgen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 21:35   #398
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Det er den ikke, den er Guds gave til oss som ikke takler fødselen. Jeg kjente meg veldig igjen i den siste fødekvinnen. Det var vondt og rart å se på, jeg gråt med henne i hennes frykt, og jeg gråt med henne da hun endelig kunne juble ut; Jeg greide det!!

Gammel 19-09-07, 21:36   #399
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Det er den ikke, den er Guds gave til oss som ikke takler fødselen. Jeg kjente meg veldig igjen i den siste fødekvinnen. Det var vondt og rart å se på, jeg gråt med henne i hennes frykt, og jeg gråt med henne da hun endelig kunne juble ut; Jeg greide det!!

Der og da, ja. Men pokker heller, hvorfor blir man ikke informert om alle bieffektene når man ber om å få den?

Gammel 19-09-07, 21:36   #400
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Epidural er en flott sak å ha som backup.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.