Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El naturalista på nett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 14:32   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

El naturalista på nett?

Hvor?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:34   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El naturista på nett?

Du leter etter nakenbilder? :dårligspråkøre:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:37   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt på Sierra Trading Post, men de har kun en type, og sist jeg så var det relativt utplukket i farger...

HER ser det ut til at du kan kjøpe.

Gammel 21-09-07, 14:38   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Du leter etter nakenbilder? :dårligspråkøre:

Skal innrømme at jeg tenkte på det samme selv.

Gammel 21-09-07, 14:44   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.elnaturalista.com
Hvis du vet hvilken modell du skal ha, kan sikkert Skoringen eller Design forum ta inn modellen du ønsker.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 15:11   #6
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jada.. jeg har funnet den i butikk. Men tenkte kanskje det var penger å spare.

Gammel 21-09-07, 16:05   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn å forstå ...
Si fra hvis så er tilfelle!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 23:49   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

her er det mye fint

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 23:51   #9
Pastill
Pauset

Standard

Der var de jo!

Synd de var ENDA dyrere der. Kostet 1400 der jeg så de.

Gammel 23-09-07, 00:56   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Disse var jeg å så på i dag, men de hadde ikke størrelsen. Tro om jeg skal tørre å bestille de. Huff, det er jo kjempeskummelt. Vet jo ikke om de vil passe og det er en del penger å bare kaste ut på den måten, men El Naturalista er jo superdeilig på foten. Æsj, må gå noen runder med meg selv nå.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:13   #11
Pastill
Pauset

Standard

Sv: El naturalista på nett?

Ja jeg prøvde de støvlettene.. fantastiske!!

De er ganske normale i str. Men er du usikker så går du en str opp. De er ikke store i str.

Gammel 23-09-07, 11:41   #12
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker 42, en størrelse opp er ikke noe alternativ. Åhhhh jeg har så lyst på de.

Gammel 23-09-07, 11:58   #13
gullet
stille

gullet sin avatar

gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Disse var jeg å så på i dag, men de hadde ikke størrelsen. Tro om jeg skal tørre å bestille de. Huff, det er jo kjempeskummelt. Vet jo ikke om de vil passe og det er en del penger å bare kaste ut på den måten, men El Naturalista er jo superdeilig på foten. Æsj, må gå noen runder med meg selv nå.

Disse hadde de på Design Forum her i byen. Har de ikke størrelsen du skal ha, bestiller de for deg(har akkurat fått sendt et par andre sko fra Trondheim):erfart:

Gammel 23-09-07, 12:07   #14
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Disse hadde de på Design Forum her i byen. Har de ikke størrelsen du skal ha, bestiller de for deg(har akkurat fått sendt et par andre sko fra Trondheim):erfart:

Fant de på Design Forum her også, men det var bare små størrelser igjen. Spurte om de hadde større, men da damen svarte nei på det, tenkt jeg rett og slett ikke på å spørre om hun kunne få tak i de andre plasser. Jeg får stikke innom en dag til uken.

Gammel 23-09-07, 12:40   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilket designforum handler dere på som bestiller? Jeg var på den i tverrgaten til Karl Johan, nesten nede ved jernbanetorget og fikk slett service. De sa tilogmed at skoen jeg ville ha ikke fantes i brun selv om jeg har sett at den gjør det. Også virket de skikkelig uinteressert i å selge noe.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 12:42   #16
Pastill
Pauset

Standard

De har de på Eurosko på OsloCity og på Grensen skotøimagasin på Byporten.. så de der i fjor i allefall.

Gammel 23-09-07, 13:53   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilket designforum handler dere på som bestiller? Jeg var på den i tverrgaten til Karl Johan, nesten nede ved jernbanetorget og fikk slett service. De sa tilogmed at skoen jeg ville ha ikke fantes i brun selv om jeg har sett at den gjør det. Også virket de skikkelig uinteressert i å selge noe.

Design Forum i Tønsberg.

Gammel 23-09-07, 14:40   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Å jeg er også på utkikk etter sko i dette merket. Ser helt fantasiske ut på foten. Får ta meg en tur til byen og titte litt.
Så rart at de er dyrere å kjøpe på nett kontra butikken her i Norge. Det pleier å være motsatt.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.