Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

HH-dresser uten for

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 10:26   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HH-dresser uten for

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse?
Har OBS de i år igjen?

Jeg aner ikke hvor det er blitt av guttas vår og høstdresser.
Jeg har ikke lagt dem der jeg har lagt det andre vintertøyet, kan ikke huske om jeg har gitt det bort fordi jeg ikke kan huske hvilken størrelse de var. :ammetåke:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 10:33   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HH dresser uten for

Jeg såg de på Obs sist jeg var der.
Husk at de er store i størrelsen.

Gammel 22-09-07, 10:41   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vet. Og varer lenge. Dette er tredje gang vi kjøper.
Jeg er så fornøyd med disse dressene.

Jeg finner vel de andre i det jeg har kjøpt nye. Vel, da får de ha hjemmedresser og bhgdresser.

Gammel 22-09-07, 12:12   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HH-dresser uten for

På OBS! Løren på Økern hadde de noen av fjorårsmodellene til en billigere penge sist jeg var der.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 19:16   #5
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

På OBS! Løren på Økern hadde de noen av fjorårsmodellene til en billigere penge sist jeg var der.

og nå hadde de ingen...

Men, jeg har funnet guttas dresser og de holder i høst.

Gammel 22-09-07, 20:48   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg såg de på Obs sist jeg var der.
Husk at de er store i størrelsen.

Jepp. Storebror bruker fortsatt sin i 104 og den er ganske romslig selv om han har alt annet i 110. Vi har kjøpt på OBS.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:49   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det de blå og svarte dressene dere mener?
Er de bra?

Jeg har observert at de selges billig på Coop her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:53   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

G-sport selger vel også disse tror jeg, men nå har du jo funnet de andre så.
Tror jaggu Bogerud har de også jeg. De har hatt ihvertfall.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:54   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

De er helt topp som høst/vår dresser!
Tåler masse, er vannavstøtende og har man godt ulltøy under holder de godt til det blir minusgrader.

Gammel 22-09-07, 20:58   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Litt avsporing, me da jentene og storebror (13-18 og 20 år) var små, kjøpte jeg alltid HH dresser uten for til de.
Var helt supre på våren og høsten.

Gammel 22-09-07, 21:00   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Pleier alltid å kjøpe med løst for jeg, så har jeg to-i-en dress :nok en avsporing:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:04   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er de bra?

De finnes i mange farger.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:07   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

De finnes i mange farger.

Jeg har sett dem i rødt og sort og i blått og sort på medlemstilbud hos Coop. Jeg var derfor nysgjerrig på om det var de samme dressene dere mener.

Jeg kjøpte en nettopp for ca 300 kr.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:21   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Er de bra?

Jeg har vært utrolig fornøyd med de to vi har hatt. De tåler alt, blir jo nesten ikke slitt. Den forrige vi hadde solgte jeg til en her inne, tror jeg det var, og den viste det ikke noe slitasje på. Den vi har nå ser også helt ny ut.
Den er riktignok ikke vanntett, slik jeg mener en vinterdress bør være, men den funker bra de dagene det ikke regner. Ellers bruker vi regntøy.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.