Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullsokker til baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 21:53   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ullsokker til baby

Mini er veldig klam og svett på beina når vi bruker bommulsokker eller strømpebukse.

Har kjøpt inn ull labber fra janus til han og strømpebukser men har ikke funnet tynne sokker i ull i størelse veldig små. altså mellom 15 og 20 et sted. noen som vet om noen ikke alt for himla dyre ullsokker til baby?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:54   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Ull sokker til baby

Nøstebarn hadde i alle fall for noen år siden. Men hvor dyre de er aner jeg ikke.

Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:56   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt på Bogerud, tror merket var Safa. Kostet 50 kroner.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:59   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har kjøpt på Bogerud, tror merket var Safa. Kostet 50 kroner.

Safa sine er kjempegode. mener de har dem på sparkjøp og en del babybutikker også.

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:01   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Såg nøstebarn hadde til 65kr.. Safa sine strømpebukser er jeg veldig fornøyd med så jeg kan se om jeg finner noen sokker og!

får ta meg en tur på nøstebarn en dag og en tur innom sparkjøpt nestegang jeg er i nærheten av en.

takk for hjelpen. Trenger jo ikke mange parene når det er ull, og han ikke går.. vasker og hele tiden så en 2-3 par er nok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 22:03   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det noen år siden jeg kjøpte så små sokker, men vi kjøpte i alle fall små Safasokker på Sparkjøp. Jeg lurer på om ikke Cubus også hadde de samme.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:52   #7
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullsokker til baby

Jeg har sånne tynne janussokker som passer Lyn og han har vel 17-18 i fotstørrelse.

Gammel 24-09-07, 15:54   #8
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullsokker til baby

Disse, ja:

Finnes i 16-34. Jeg kjøpte dem i trepakning og mener jeg betalte 129 for alle tre?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.