|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jeg tilstår: Sist redigert av Maverick : 25-09-07 kl 09:53. Årsak: Et par språklige blundere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fornøyd
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?:tenker hardt:
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?
Ja, tittelen skulle kanskje vært "hva slags klær som ANDRE synes er fjollete stæsj lar du dine barn bruke?" eller noe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Vel, ettersom andre står fritt til å kjøpe klær til jentene, har minste en del bodyer med sånne store blondekrager som etter en vask står rett opp og ut. Eldste har masse råsa. Noe som i seg selv er fjollete, da absolutt ALT MÅ være rosa, hvis ikke er det stygt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Hodeskaller når vi finner det.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Errugærn, jeg bruker ikke fjollete klær på ungene mine.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Massevis av hodeskalleklær, hettegensere til hjemmebruk, t-skjorter med band jeg liker som han aldri har hørt om og flammeslips.
|
|
|
#9 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Og noen ganger har han hårspenner.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Han har en ole brum skjorte fra H&M er det fjollete? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Hvis Duffelcoat er fjollete, så bruker sønnen min fjollete klær. Ellers så har han lagt sin elsk på klær med dødningshoder. Jeg har kjøpt t-skjorter og gensere med Ogi Boogi (fra A Nightmare before christmas), for han er i det minste kul. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#18 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Poden har en gudmor som er minst like rocka og musikkinteressert som meg og pappaen, så i sitt to og et halvt år gamle liv har han allerede hatt en Led Zeppelin-, en Mötorhead- og en KISS-skjorte.
|
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Jack Skellington også. Poden har et bredt utvalg av slike klær. Han elsker spøkelser, såvel som hodeskaller. Kannibaler også, for den saks skyld. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sperret
|
|
|
|
![]() |
|
|