Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 10:22   #21
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

T-skjorter- og gensere med bandnavn, ja.

Hvor får man tak i det i barnestørrelse? *lyst på*

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:22   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jammen, DET bryr meg et visst sted, for å si det pent.

Nei, det bryr ikke meg heller, men det var nå engang det tema for tråden var.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:25   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Hvor får man tak i det i barnestørrelse? *lyst på*

I Oslo får du kjøpt endel på Angels Speed Equipment, Los Lobos og Kool Kids, på nett kan du f. eks. bestille fra Hot Topic

Gammel 25-09-07, 10:26   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Poden har en gudmor som er minst like rocka og musikkinteressert som meg og pappaen, så i sitt to og et halvt år gamle liv har han allerede hatt en Led Zeppelin-, en Mötorhead- og en KISS-skjorte.
Alle innkjøpt av gudmor i Oslo.

Ja, grunnen til at jeg nevnte det her er at det er jo også en av de såkalte "fjollete" tingene som jeg også synder i.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:28   #25
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, grunnen til at jeg nevnte det her er at det er jo også en av de såkalte "fjollete" tingene som jeg også synder i.

Både tittel og avatar tyder på det, ja.

Gammel 25-09-07, 10:32   #26
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Smykker, neglelakk, til dels ekstravagante frisyrer, dyre joggesko til barnehagebruk (som de får lov å bruke akkurat som de vil, må jeg si), og sikkert tusen andre ting.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:35   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Massevis av hodeskalleklær, hettegensere til hjemmebruk, t-skjorter med band jeg liker som han aldri har hørt om og flammeslips.

Ta bort slipset så har du det jeg kunne kledd min jente i. Har ikke funnet hodeskaller enda, men nå leste jeg av de selger det på Cubus og Kappahl, får vel ta en tur og kikke.
Nå er det fint lite jeg ser på som fjollete, men reiser man feks. til USA blir saken en helt annen. Herregud for en smak mange har der borte, det er til å få flass av. Jo mer blomster og blonder, jo bedre. :kvalm:
Tyskland er vel heller ikke så mye bedre.

Gammel 25-09-07, 10:37   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I Oslo får du kjøpt endel på Angels Speed Equipment, Los Lobos og Kool Kids, på nett kan du f. eks. bestille fra Hot Topic

:kline:

Gammel 25-09-07, 10:38   #29
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Og slips vi han gjerne ha på hver eneste søndagsmiddag.

Poden er også veldig glad i å ha på seg slips. Når vi skal i bursdag eller lignende er han snar om å løpe opp på rommet sitt og velge seg ut et slips (han har tre stk.).

For øvrig har han både duffelcoat og et par utrolig grelle spidermansokker - som han elsker.

Gammel 25-09-07, 10:38   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slips, dress, skjorte og lakksko. Gjerne sånn at han matcher pappa. (Da er de så søte, atte). Og helsvart antrekk for å matche meg. Jeg var faktisk så frustrert over manglende utvalg i sorte babyklær at jeg farget selv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 10:40   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

:kline:

På Hot topic har de hodeskalleklær til bebisser og barn også:

Gammel 25-09-07, 10:41   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Tusen takk!

Gammel 25-09-07, 10:46   #33
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Får starte tidlig. Tror hun hadde pannebånd en gang som 4,5 måneder gammel og flintis. I forbindelse med bestefars bursdag.

Kåper har vi brukt fra hun var ett år av, og jeg er nå på jakt etter en ny. Synes en varm lang kåpe er det beste til kole og spesielt til og fra balett/turn osv.

Hun går mye i dongribukser, og har hatt en kamuflasjebukse, selv om den ikke var så militær da mønsteret var laget av blomster. Nå arvet hun også en snekkerbukse og ønsker seg flere.

De første penskoene var hvite lakksko.

Vi bruker smykker til pent (ikke i barnehagen osv) hun har sågar perlekjeder som ikke er innkjøpt av meg riktignok.

Treningsdrakt har hun også.

Som rosahater har det å gå med på rosa klær sittet langt inne. Nå er det mye rosa her (kansje det går over).

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:04   #34
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Hettegensere.

Men jeg synes egentlig ikke det er fjollete.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:06   #35
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Hettegensere.

Men jeg synes egentlig ikke det er fjollete.

Enig.

TILSLAGSORDARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)fjolletefjoll|et a2 el. ~ete a3 tåpelig, tosket en f- latter

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:18   #36
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting selvfølgelig. Jeg lar jo ikke ungene bruke ting jeg synes er fjollete. Hva andre måtte mene om det er jo en annen sak.

Seriøst, det mest fjollete i bruk hos oss er klar med store Spiderman-trykk. Jeg synes de er bæljåte, men ungene har fått dem i gave og var veldig glade for dem, så da får de vel bruke dem da. Disse klærne har jeg ikke noe prinsipielt i mot annet enn at de er stygge.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:19   #37
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Posøren fikk mascara og øyenskygge på i morges. Og lipgloss, da.

Gammel 25-09-07, 12:07   #38
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Glitterchick, jeg er definitivt blant de som synes klærne på Hot topic var fjollete. Når det er sagt kom jeg her og innså at jeg er vel litt fjollete selv også, for den ble lagt til ønskelista.

Noen synes nok det er fjollete at poden har langt hår og av og til hestehale eller spenne. Andre synes nok det er fjollete med alle disse ullklærne.

Selv synes jeg dette er fjollete

• 3 par med Spiderman-sokker
  • 2 slips (mormor blir så glad)
  • Zapp'en
  • Ole Brumm-veske (litt større enn pengepung, han blir så stolt over å ha egen veske)
Han har en duffelcoat, men jeg synes ikke det er fjollete. Det er et av få plagg han har som ikke har hovedfokus på å være praktisk, og det må være lov å ha noe til "bybruk". Den er varm og behagelig å ha på.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:11   #39
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne:

Samt en hel masse klær med prinsessemotiv på. Jeg synes det er både fjollete og harry, men hun elsker det, og så lenge det ikke er mer enn fjollete (og ikke farlig eller symboliserer noe jeg absolutt ikke kan stå for) får hun heller gå kledd fjollete og være lykkelig med klærne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:11   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne her var rett opp min gate...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.