|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)Jeg har ei yndig lita snuppe som bruker str 74/80, men når det kommer til vinterdress svømmer hun stakkar.. Det er så vidt at ørene stikker opp av kraven.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)Gleder meg til det kommer svar her, for jeg har samme problemet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)Trenger da ikke noe dyr vinterdress til så små barn, med mindre de går i barnehage. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)
Hun går jo selvsagt i barnehage, med uteprofil.. Så da vil jeg at hun skal ha noe skikkelig.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)ReimaTec str 68, evt Troll str 74 hvis de finnes i så smått? Troll er veldig ledige og fine dresser. |
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() |
Troll finnes bare fra 80, og ReimaTec har jeg ikke funnet annet enn fra 74 - og det er digert.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Polarn har jo vinterdresser ned i str 68 tror jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)Er det kvalitet da? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
sjekk på www.lilletroll.com |
|
|
|
#11 |
|
Det er veldig god kvalitet, jeg har ytterjakke til eldste gutten min fra PO.P, og den er slitesterk, vindtett og helt vanntett. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg hadde Jonathan til gutten min i fjor, og den er veldig myk, lett og ekstremt bevegelig, så den må jo passe ypperlig for en liten tass |
|
|
|
|
|
#13 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll, Reima?? Vinterdress til små barn (str. 74)Reima har jo Minitec-dresser fra 62. Ville valgt Reima til en så liten. Den har varmeplater og det er kjekt for de minste som sitter en del stille.
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)Innbiller meg at Reima er så utrolig "bumsette" (hvis det går an å skrive), men da får jeg svinge meg på butikken og se hva jeg finner.. Takk for alle tips!! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Sv: Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)Å, det var bra jeg leste, for vi har en reflex-dress til lillebror i 74, som bare passer akkurat, så jeg tenkte at når vi nå skal kjøpe vinterdressen, så må den være 86, men det blir kanskje for stort igjen det da ...?
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)
Hvor stor er lillebror nå, DM? Lillesøster bruker 86 og 92 i klær, og Reima vinterdress i str. 80 er bare såvidt for liten. Eller, den passer akkurat nå, men vil ikke holde hele vinteren (det er derfor jeg er glad for at storesøsteren min har en str. 86 jeg kan få låne
|
|
|
#19 |
|
Live and let live
|
Sv: Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)Han bruker 74 i klær, og vi kan presse ham inn i 68 med noen klær, og han bruker også 80 i noe, men det blir brettet opp. (Han passer heldigvis fortsatt i den deilige nøstebarndressen vi fikk i gave (68), den har han brukt helt frem til nå, og jeg gruer meg til den ikke passer mer (den går sånn ca akkurat nå), for jeg tror jeg må kjøpe en uten hette når jeg skal oppgradere den.)
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Sv: Troll, Reima? Vinterdress til små barn (str. 74)
Lillesøster (som jo er rimelig nøyaktig ett år eldre enn lillebror) brukte Reimadress i str. 80 i hele fjor vinter, frem til vinteren var slutt i april. Hun var 78 cm da hun var ett år, bare for å ha et referansepunkt.
|
![]() |
|
|