|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anorakk eller vindtett jakke til babyLillebror har masse bra ulltøy, men eg saknar ei tynn vindtett jakke eller anorakk til å bruke ytterst
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyJeg kjøpte en regnjakke fra NameIt til det formålet, den er vindtett, men blir for kald på senhøsten/vinteren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyjeg har en fleecejakke fra HM med vindstopper i str 68. Den finnes i strø 74-80 og. 129kr. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyCubus har nå fått inn jakker som er vindtette til en fin pris.
|
|
|
|
#5 |
|
...
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyJeg har akkurat kjøpt denne i str 80 til lillebror, med matchende booties. Knallfin og deilig. Den er myk og god så kan derfor være litt stor. Bruker den nå med bare en tynn ullbody under og tenkte å bruke den som vinterjakke med en tykk ullgenser under senere.
|
|
|
#6 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyPolarn O pyret har flotte vindtette jakker
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyJeg har en nyyyydelig en fra mini-a-ture. Dyr, men jeg fikk kjøpt den på salg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-10-07 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyLille*My, de var flotte, men er det ikke litt tungvint å få en anorakk over hodet på de små?? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til baby |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyJepp, Snill&grei har oppfattet det riktig. Det går glidelås hele veien i ryggen, fra nederst og opp til toppen av hetta. Absolutt ikke tungvindt! Og veldig fint at de slipper å få det kalde metallet oppi munnen, og senere, at de får til å åpne den (enda senere, på de større størrelsene, når man vil at de skal klare å åpne den selv, er glidelåset i siden, opp til under armen).
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til baby
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyJa, problemet er prisen ... Dette er vel vinterutgaven, med fleecefor inni, den er sikkert litt dyrere enn den vi har. Vår har bare jerseyfor, og babymodellen (den med glidelås i ryggen, t.o.m. 2 år) er litt billigere enn de større jakkene (med glidelås i siden). Tror jeg betalte ca 600 for den hun har på seg på bildet. Den vi hadde tidligere, i babystørrelse, kjøpte jeg som sagt på salg. Det var bare fordi jeg var så strålende fornøyd med den at jeg punget ut med så mye til anorakk nr 2 (bare MÅTTE ha en ny når hun hadde vokst fra den første
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-10-07 kl 23:49. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyAkkurat dette ser jeg etter og. Kjempefin den anorakken fra Mini A Ture, men litt dyr, ja.
|
|
|
#17 |
|
...
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til babyAnorakk med glidelås i ryggen virker både klønete og vondt for en baby synes jeg. De er kjempefine å se på men en liten som ligger (liggesitter) mest i vogn eller bilstol så blir det hardt med glidelåsen i ryggen. Tungvindt å løsne litt når man skal inn i bilen eller inn i butikk også.
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Sv: Anorakk eller vindtett jakke til baby
Det siste har du rett i, det med å kunne åpne jakka (men jeg brukte aldri anorakken i vogn eller bilstol. Jeg har aldri brukt noe yttertøy i vogn, ungen har alltid ligget i pose, så en ullgenser har vært maks av det jeg har kledd på henne der. Så for meg har det problemet egentlig aldri vært aktuelt), men det blir overhodet ikke hardt. Glidelåsen er veldig tynn og mjuk, med stoff foran, så jeg er temmelig sikker på at den ikke merkes av babyen overhodet. Det er ikke snakk om en kraftig glidelås her altså.
|
![]() |
|
|