|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Togsysselsetting - HASTERNintendo DS eller lignende.
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Togsysselsetting - HASTER
Finnes ikke.
Har ikke.
Bøker er greit, men jeg hadde ikke tenkt å bære med meg en stor og tung gammel laptop for å se på film (jeg og Storesøster reiser alene, så jeg har ikke mannen til å bære), kanskje jeg bør revurdere? På en annen side har den et lusent batteri, så det er vel ikke lenge den varer. Sitter og overfører lydbøker til iPod'en, det må vel funke en stund?
|
|
|
#6 |
|
Sv: Togsysselsetting - HASTEREr det gutt eller jente, forresten?
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Togsysselsetting - HASTERLydbøker er smart, det burde hjelpe. En bærbar med lusent batteri ville jeg ha latt bli igjen hjemme, da ville det vært bedre med en bærbar DVD-spiller, om dere hadde hatt.
|
|
|
#8 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Togsysselsetting - HASTERHva liker hun å leke med da? Tegning? Spill? Dere har jo små bord, så noen spill fungerer på tog også. Dukker? Blader.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Togsysselsetting - HASTERKanskje du skal benytte anledningen til å lære henne å brodere, strikke eller hekle?
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Spill ja, selvfølgelig! Takk, Tuneland! Tror vi har et 10-spill-i-1-boks som vi kjøpte en regnværsdag i sommerferien. Tror sitteplassene våre er to vindusplasser med bord i midten ("firer").
|
|
|
#13 |
|
Audacious
|
Det er kanskje en god idé? Fingerhekling er "inn" på SFO og jeg blir småsprø av alle de lange fingerheklede remsene rundt om i huset. Kanskje jeg finner en sånn bitteliten broderipakke egnet for barn i Stockholm? Vi flyr til og skal toge hjem, nemlig.
|
|
|
#14 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Togsysselsetting - HASTERSiden hun ikke har Nintendo DS tror jeg at jeg virkelig hadde investert i det. Det holder det opptatt i maaaange timer. Og det er jo ikke bare 1 spill på disse spillene det er mange.
|
|
|
#16 |
|
Audacious
|
Skjønner jeg det selv, da, så jeg kan forklare henne?
|
|
|
#17 |
|
Det følger med bruksanvisning til de forskjellige spillene. Som Estrella sier, det finnes mange forskjellige spill, garantert noe som fenger.
|
|
|
#18 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Hvis det er en enkel klarer du sikkert det. Det er så mange forskjellige nivåer. Er det ingen av vennekretsen som har som hun har fått prøvd den ut?
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Togsysselsetting - HASTERjenta vår som fyller 6 om 2 uker fikk DS for en mnd siden. jeg fryktet at hun ikke kom til å takle det i det hele tatt. så feil kan man ta. Hun finner stadig nye ting på spillet sitt og broren har bare vist henne power knappen... Hun er kjempefornøyd med det! Vi har DS i bilen så de spiller når vi kjører på lengre turer.
|
|
|
#20 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Togsysselsetting - HASTERUNO, oppgavebøker, lydbøker, tegnesaker og gjetteleker. |
|
|
|
![]() |
|
|