Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 00:16   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Skruppelløs, ja. Det er meg det. I dag fant jeg ut at bokklubbene har innmeldingstilbud, gavekort på 1000 kroner for hver klubb en blir med i. Med samvittigheten godt dyttet under en stol har jeg nå meldt meg inn i fem bokklubber. Hjelpes, det blir litt å holde styr på, så jeg får forte meg å melde meg ut av de to jeg allerede er medlem i. Gleder meg til å shoppe litt.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/si...K&dokId=509881

Tipser dere her inne jeg, i fall det skulle være interessant.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 00:17   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

1000 kr for HVER bokklubb?

Gammel 02-10-07, 00:24   #3
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er jo ikke verre enn å prøve seg det... Tiden vil vise... Har uansett tenkt på å melde meg inn i bokklubben igjen så dette må vel være tidspunktet?

Gammel 02-10-07, 00:26   #4
Left
Passiv

Standard

Da har jeg meldt meg inn i to - det får klare seg.

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 00:29   #5
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

1000 kr for HVER bokklubb?

Ser det ikke sånn ut da?

Gammel 02-10-07, 00:31   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si at jeg ikke synes tilbudet er så fantastisk jeg. Maks tre bøker får man lov til å kjøpe for tusenlappen, i tillegg til at bøkene ikke må være gitt ut i 2007. Det gir litt mer valgfrihet, men ikke flere bøker/større verdier enn ved tidligere innmeldingsordninger. Eller?

Gammel 02-10-07, 00:50   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smart trekk av bokklubbene, egentlig. For som Irma sier så får man vel rundt 3-4 bøker for den tusingen, og i nesten ALLE bokkklubber jeg har sett, har de jo "velg 3-4 bøker gratis" når man melder seg inn. Men en tusing høres mer ut, ergo blir det et trekkplaster.

Gammel 02-10-07, 01:00   #8
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Men det som er bra er jo at en ikke trenger å kjøpe bøker. En kan handle "produkter" også. Kjøkkensaker, interiør, ulltøy til ungene, spill, smykker og masse mer. Har bare så vidt fått tittet littegranne på hva de har av ting og tang, og jeg gleder meg til å handle vilt og uhemmet derfra. Har nemlig ikke samvittighet til å handle så mye slikt ellers, men et gavekort må jo brukes der, så det kan jo ikke gå med i det store familiesluket.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/si...rom=tingogtang

Gammel 02-10-07, 01:05   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Smart trekk av bokklubbene, egentlig. For som Irma sier så får man vel rundt 3-4 bøker for den tusingen, og i nesten ALLE bokkklubber jeg har sett, har de jo "velg 3-4 bøker gratis" når man melder seg inn. Men en tusing høres mer ut, ergo blir det et trekkplaster.

Det står spesifisert i tilbudet at man ikke får lov til å kjøpe flere enn tre bøker for tusingen. Ergo får man ikke fire bøker ut av tusingen, uansett bøkenes pris. Men at det er et smart trekk for å trekke medlemmer, det er jeg enig i. Det er nok ikke få som glemmer å avbestille bøker. Jeg glemte selv å avbestille forrige bokklubbok og fikk aldri somlet meg til å sende den tilbake. Slike kunder er nok kjekke å ha.

Gammel 02-10-07, 01:14   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja kan du handle stæsj istedet for bøker? Da var det jo straks litt mer spennende.
Ja, bokklubbene tjener flesk og gryn på folk som glemmer å avbestille bøker. Jeg var visstnok et så godt medlem i Barnas filmklubb at da jeg meldte meg ut etter å ha handlet 40.000 filmer (nesten ikke overdrevet engang) ba de meg om å fremdeles være medlem mot at jeg aldri mer trengte å sende inn avbestillinger. Problemet var jo at jeg aldri husket å avbestille, så du kan si de ikke tjener like bra på meg nå, så de kunne gjerne spart seg.

Gammel 02-10-07, 01:19   #11
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg meldte meg inn i Bokklubben Nye og kjøpte seks bøker for tusingen

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 01:19   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det står spesifisert i tilbudet at man ikke får lov til å kjøpe flere enn tre bøker for tusingen. Ergo får man ikke fire bøker ut av tusingen, uansett bøkenes pris. Men at det er et smart trekk for å trekke medlemmer, det er jeg enig i. Det er nok ikke få som glemmer å avbestille bøker. Jeg glemte selv å avbestille forrige bokklubbok og fikk aldri somlet meg til å sende den tilbake. Slike kunder er nok kjekke å ha.

Nå har du ikke lest godt nok. Maks tre NORSKE bøker. Og ikke fra 2007. Bortsett fra det, så kan man bruke det på hva man vil og hvor mye man vil.

Gammel 02-10-07, 01:20   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Nå har du ikke lest godt nok. Maks tre NORSKE bøker. Og ikke fra 2007. Bortsett fra det, så kan man bruke det på hva man vil og hvor mye man vil.

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 01:22   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Ja, jeg så det akkurat nå, at det sto norske bøker. Jeg kjøper nesten aldri utenlandske bøker, men hvis man kan kjøpe andre duppeditter i tillegg så er det jo greit.

Gammel 02-10-07, 01:30   #15
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tenkt på å melde meg inn igjen en stund uansett, og kastet meg på dette etter å ha lest denne tråden.

Men jeg må ha gjort noe galt, jeg har ikke bestilt noen ting for gavekortet mitt, og det står ikke noe om det i eposten jeg fikk heller. Bare at velkomstpakken min vil ankomme snart.

Hva skjedde? Er det et sted på siden jeg må "gå" for å handle for gavekortet mitt?

:urteit:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 01:49   #16
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg har tenkt på å melde meg inn igjen en stund uansett, og kastet meg på dette etter å ha lest denne tråden.

Men jeg må ha gjort noe galt, jeg har ikke bestilt noen ting for gavekortet mitt, og det står ikke noe om det i eposten jeg fikk heller. Bare at velkomstpakken min vil ankomme snart.

Hva skjedde? Er det et sted på siden jeg må "gå" for å handle for gavekortet mitt?

Det lurer jeg på også. :domm:

Gammel 02-10-07, 02:07   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Du har ikke gjort noe galt
Gavekortet kommer om en stund. Jeg fikk det på mail etter noen timer, tror jeg, eller muligens dagen etter.

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 02:38   #18
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Du har ikke gjort noe galt
Gavekortet kommer om en stund. Jeg fikk det på mail etter noen timer, tror jeg, eller muligens dagen etter.

Flott! Da kan jeg shoppe i morgen.

Gammel 02-10-07, 08:35   #19
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle melde meg UT i går - og fikk spørsmål om jeg ville ha et gavekort på 300,- for å bli medlem i et år til. Noen jeg takket ja til :-)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:02   #20
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Er det fremdeles like attraktivt å verve medlemmer også? Jeg kan kanskje la meg overtale til å bli vervet i div bokklubber.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.