|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: Sausnebbet
|
Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberSkruppelløs, ja. Det er meg det. I dag fant jeg ut at bokklubbene har innmeldingstilbud, gavekort på 1000 kroner for hver klubb en blir med i. Med samvittigheten godt dyttet under en stol har jeg nå meldt meg inn i fem bokklubber. Hjelpes, det blir litt å holde styr på, så jeg får forte meg å melde meg ut av de to jeg allerede er medlem i. Gleder meg til å shoppe litt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber1000 kr for HVER bokklubb?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberDet er jo ikke verre enn å prøve seg det... Tiden vil vise...
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberDa har jeg meldt meg inn i to - det får klare seg. |
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg må si at jeg ikke synes tilbudet er så fantastisk jeg. Maks tre bøker får man lov til å kjøpe for tusenlappen, i tillegg til at bøkene ikke må være gitt ut i 2007. Det gir litt mer valgfrihet, men ikke flere bøker/større verdier enn ved tidligere innmeldingsordninger. Eller?
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberSmart trekk av bokklubbene, egentlig. For som Irma sier så får man vel rundt 3-4 bøker for den tusingen, og i nesten ALLE bokkklubber jeg har sett, har de jo "velg 3-4 bøker gratis" når man melder seg inn. Men en tusing høres mer ut, ergo blir det et trekkplaster.
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberMen det som er bra er jo at en ikke trenger å kjøpe bøker. En kan handle "produkter" også. Kjøkkensaker, interiør, ulltøy til ungene, spill, smykker og masse mer. Har bare så vidt fått tittet littegranne på hva de har av ting og tang, og jeg gleder meg til å handle vilt og uhemmet derfra. Har nemlig ikke samvittighet til å handle så mye slikt ellers, men et gavekort må jo brukes der, så det kan jo ikke gå med i det store familiesluket. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber
Det står spesifisert i tilbudet at man ikke får lov til å kjøpe flere enn tre bøker for tusingen. Ergo får man ikke fire bøker ut av tusingen, uansett bøkenes pris. Men at det er et smart trekk for å trekke medlemmer, det er jeg enig i. Det er nok ikke få som glemmer å avbestille bøker. Jeg glemte selv å avbestille forrige bokklubbok og fikk aldri somlet meg til å sende den tilbake. Slike kunder er nok kjekke å ha.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberÅja kan du handle stæsj istedet for bøker? Da var det jo straks litt mer spennende.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg meldte meg inn i Bokklubben Nye og kjøpte seks bøker for tusingen |
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Nå har du ikke lest godt nok. Maks tre NORSKE bøker. Og ikke fra 2007. Bortsett fra det, så kan man bruke det på hva man vil og hvor mye man vil.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Ja, jeg så det akkurat nå, at det sto norske bøker. Jeg kjøper nesten aldri utenlandske bøker, men hvis man kan kjøpe andre duppeditter i tillegg så er det jo greit.
|
|
|
#15 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg har tenkt på å melde meg inn igjen en stund uansett, og kastet meg på dette etter å ha lest denne tråden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Det lurer jeg på også. :domm:
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Du har ikke gjort noe galt |
|
|
|
#18 |
|
Flott! Da kan jeg shoppe i morgen.
|
|
|
#19 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg skulle melde meg UT i går - og fikk spørsmål om jeg ville ha et gavekort på 300,- for å bli medlem i et år til. Noen jeg takket ja til :-)
|
|
|
#20 |
|
Trøtt
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberEr det fremdeles like attraktivt å verve medlemmer også? Jeg kan kanskje la meg overtale til å bli vervet i div bokklubber.
|
![]() |
|
|