![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kitchen AidDriver å pusser opp kjøkkenet for tiden. Vi har valgt oss hvit kjøkkeninnredning, sort benkeplate og grått gulv. Sitter å sikler på en Kitchen Aid maskin til den nette sum av 5 398,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kitchen AidPå pixmania.com kostet den samme 3300 for noen uker siden. Jeg har bestillt blender'n deres derfra selv, alt gikk vel bortsett fra at leveringstiden ble 10 dager mot 3-4 som de oppgav selv.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kitchen AidJa, selvfølgelig har du bruk for den !
![]() |
#5 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Kitchen AidKjøp, kjøp! Det er ei deilig maskin... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kitchen AidJeg er stor fan, elsker min. Hvis du kjøper en rosa nå i Oktober så støtter du i tilegg kreftsaken, Kitchen Aid donerer en sum av hvert salg. (Spørs om du VIL ha rosa da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kitchen AidJeg er også veldig glad i min Kitchen Aid, og den store fordelen for min del er at den er så fin at jeg orker å la den stå framme på benken. Da blir den mye mere brukt enn om den skulle løftes ut og inn av et skap hver gang. Ideelt sett burde den hatt litt større bolle/kapasitet til større deiger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Kitchen AidVi nærmer oss, vi nærmer oss. Det eneste som gjenstår er vel bare å fortelle det til gubben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|