Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal du se Berlinerpoplene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 15:12   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du se Berlinerpoplene?

Hmm, da går jo Heroes på NRK3.

Gammel 08-10-07, 15:22   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg gruer meg litt jeg, skuespilleren Svein Wickstrøm har en liten rolle i begynnelsen på filmen. Han har siden dødd. Han var jo bare så koselig.

Jeg er jo inngiftet bynesing og kanskje flytter jeg dit en vakker dag når mannen overtar "gården".

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 15:44   #23
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, denne serien skal jeg se.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 16:26   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mindre jeg føder, så skal jeg se på tv i kveld. Kommer helt sikkert til å stille inn den digitale dekoderen så vi er på den sikre siden. Dette er definitivt en serie jeg har lyst til å få med meg.

Bøkene var jo fengende, og anmeldelsene sier at tv-serien skal være enda bedre.

Gammel 08-10-07, 18:18   #25
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp - ble ferdig med boken i går (strileste for å komme i boks før seriestart).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 18:21   #26
Frantzen
Passiv

Standard

Nei. Har akkurat fått boka og vil heller lese den.

Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 18:23   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg hadde ingen planer om å se den.

Gammel 08-10-07, 18:33   #28
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja skal gi denne serien en sjans.

Gammel 08-10-07, 18:46   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Skal du se Berlinerpoplene som starter på NRK kl 21.35 i kveld (mandag)?

tror jeg har gått glipp av noe, jah.

Nei tror ikke jeg gidder å se på snø ,svart hvit og "storm"

Men at parabol hode er øddelagt og får ikke inn så mye "klat" på bord antenne.
Å kjøpe anntenne for å henge på taket tror jeg ikke at jeg gidder. Fr uansett bare inn NRK1 og tv2 på den

Gammel 08-10-07, 19:06   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ja. jeg gleder meg!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 19:56   #31
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selv om det krasjer med Anna Phil.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:05   #32
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg skal heller se Anna Phil.

Gammel 08-10-07, 21:10   #33
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, den skal jeg se. Har en underlig vegring mot å lese bøkene, så da an jeg jo se hva jeg har gått glipp av. Og jeg har også slekt på Byneset.

Gammel 08-10-07, 21:13   #34
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den må vi ha med oss.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:19   #35
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Hadde ikke fått med meg at det er spilt inn noe jeg, lille skolenerden som jeg er Kommer nok til å se i kveld ja

Gammel 08-10-07, 21:23   #36
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg likte i grunnen Berlinerpoplene ganske godt da jeg leste den, men har blitt merkelig lei av bøkene i ettertid.

Hvordan kan man bli lei av bøker etter man har lest dem...?!

Jeg ville sett på i kveld var det ikke for at jeg ikke har lest bøkene - og jeg vet at hvis jeg ser serien, kommer jeg ikke til å lese bøkene etterpå.
Så jeg velger heller å lese.

Gammel 08-10-07, 21:27   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Jeg likte i grunnen Berlinerpoplene ganske godt da jeg leste den, men har blitt merkelig lei av bøkene i ettertid.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvordan kan man bli lei av bøker etter man har lest dem...?!

Det var derfor jeg la inn ordet merkelig i den setningen; det er ikke helt logisk. Jeg tror jeg rett og slett er lei av å bli tutet ørene fulle om disse bøkene på alle bauger og kanter. Til slutt har det smittet over på min holdning til selve bøkene og gjort meg litt mett på dem, så jeg har egentlig ikke så voldsomt lyst til å se TV-serien. Nysgjerrigheten tar nok overhånd allikevel, så jeg sitter nok benket.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:32   #38
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

skal følge med serien, men kveldens episode må jeg nok se på nett tv en annen kveld. er nødt til å få med meg sesongavslutningen til Anna Phil

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:33   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, den skal jeg se. Tar heller opp Heros

Gammel 08-10-07, 21:48   #40
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg visste ikke at det begynte i dag, tusen takk for påminnelsen.
Skal se da, som du sikkert skjønner.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.