|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Hva har man på en på snart 4 mnd nå?Hun ligger jo stort sett i vogna, foreløpig i termopose. Den er jo varm. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på en på snart 4 mnd nå?Skulle til å si at det ikke er så kaldt her så går jeg og sjekker termometeret. Det er jo 2 grader her og! HJELP! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på en på snart 4 mnd nå?Synes det høres mer enn nok ut det du har på henne, husk at hun ligger oppi en vognpose i tillegg og at det er mye lunere og varmere oppi vognen enn utenfor. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på en på snart 4 mnd nå?Snuppa mi, som var 6 mnd i går Har hatt på seg boddy,strømpebukse, bukse, genser og en ulldress [eller ullbukse og jakke] nå siden vi om hjem fra kreta 13 september.
|
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
Sv: Hva har man på en på snart 4 mnd nå?Her har det ikke vært nede i to grader enda, i hvert fall ikke når lillebror har ligget i vognen, men jeg har bare på innetøy + lue og en jakke eller ekstra genser (og votter en gang). Da har han som regel ligget på skinn med dundyne og med vindtrekket utenpå og han har vært god og varm når jeg har tatt ham opp.
|
![]() |
|
|