Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Litt irritert på meg selv (om Odenwälder-pose)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 15:13   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Litt irritert på meg selv (om Odenwälder-pose)

Jeg har lenge ønsket en ny vinterpose til vogna som minstemann sover i på dagtid. Vi har voksiposen, men den har ikke hull til seler, og ikke synes jeg den fungerer så godt når barnet blir stor heller.

Så oppdaget jeg endelig (ja, jeg er treg) Odenwälder dunpose, og synes den virker perfekt ut fra kriteriene jeg stiller. Og heldige oss var den jo på tilbud på Barnas hus! Det var bare å få kommet seg inn til Trondheim for å kjøpe posen.

Vel, i dag ser jeg at tilbudet gikk ut 6. oktober - og posen er fremdeles ikke kjøpt. Så nå er jeg irritert på meg selv, som har somlet bort muligheten til å kjøpe denne posen på tilbud. Jaja, sånn kan det gå..

Gammel 10-10-07, 15:40   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt irritert på meg selv (om Odenwälder pose)

Typisk!

Skal på Barnas hus imorgen, og glo etter tilbud ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 15:42   #3
Manitoba
Passiv

Standard

Så kjedelig.

Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 17:10   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Typisk!

Skal på Barnas hus imorgen, og glo etter tilbud ...

Typisk ja, det er sikkert!

Si fra om du finner noen gode tilbud.

Gammel 10-10-07, 17:34   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det Lammy-posen du er ute etter? Den annonserte de på tilbud på barnas hus til 1999, mens Lilleprinsen.no selger den til fast pris 1800 kr.

Gammel 10-10-07, 19:03   #6
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Vet ikke hva den kalles? Det er den lange utgaven (115 cm tror jeg). Trodde tilbudet til Barnas hus var 1200-1300,- og original pris var 1800-1900,-.

Gammel 10-10-07, 19:06   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, da er det Holly-posen du mener. Det er dunposen med bamsen inni. Det er den lengste av alle. Lammy er dunposen med en lammeskinnfell inni. Den er 105 lang. Lilleprinsen.no har ikke Holly (tror jeg).

Gammel 10-10-07, 19:16   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Det er den med bamsen inni ja, det har jeg fått med meg. Så den heter Holly, det er sikkert lurt å huske på.

Gammel 10-10-07, 19:34   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte den på barnas hus på tilbud til 1499 for noen uker siden ja er kjempefornøyd.. men det kunne vert hull til 5 punkt sele

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 20:26   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg kjøpte den på barnas hus på tilbud til 1499 for noen uker siden ja er kjempefornøyd.. men det kunne vert hull til 5 punkt sele

Hvis det er Holly-posen du har kjøpt, så er det laget til hull, du må bare klippe dem opp selv. Snu posen, og så ser du sømmene på baksiden. Jeg brukte bare en spiss kniv og skar opp i mellom sømmene (ser ut som gedigne knapphull - du skjønner det når du ser det).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 21:45   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

ah.. jeg har ikke sett så nøye. da skal jeg gjøre det! gutten ligger forsatt helt i ro så jeg bruker ikke seler. men skal begynne snart.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.