|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Tips til kalendergaverDet er mulig denne hører til under et annet sted, men jeg prøver meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverNoen mulige aktiviteter er å lage julekort, julemerkelapper, eller julepynt. Eller pakke inn gaver, og levere dem ut, enten på post eller ved å dra på besøk.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverHos oss er julekalenderen fikset av julenissen personlig.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til kalendergaverHer er slutten av november og desember juleverksted tid. Vi skal f.eks lage nytt teppe til å ha under juletreet. Strie får nå plast underlag og rød kant. Men det skal dekoreres med filt. Dette og tekstillim kommer nok i kalenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverI år har jeg lagt igjen maaange penger hos www.alveslottet.no
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til kalendergaverJeg fikk et godt tips til en koselig tradisjon, på et annet forum for et par år siden; Pysjamas/kosedress i kalenderen på lille julaften. Så kan den være på når man sitter og koser seg på julaften formiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Originala
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverForleden kjøpte jeg en pakke med 6 pappbokser og 6 tuber, diverse paletter og glitterlim hos BR-leker. Jeg ser for meg at Lillemor vil storkose seg med å dekorere de små boksene. Jeg fikk 6 kalendergaver (én boks, én tube glitterlim og noen paletter i hver pakke) for tilsammen 120 kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til kalendergaverDet jeg gir er:
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverNå noterte jeg meg ned mange fine forslag |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverJeg kjøpte Lego-kalender i dag, jeg. Den slo så godt an i fjor, og Legoklosser og -mennesker trenger man jo alltid flere av.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tips til kalendergaver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolute Beginner
|
Hvor fant du lego-kalender? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Det er små-lego, ja. Det går an å ta ut innholdet, klart, men det er ikke så egnet, for det er litt sånn oversikt og noen ganger bruksanvisning på lukene, så det er et poeng å ha tingene inne i lukene. Og så er jo esken litt fin, egentlig, med bilde som de små legosettene er med på. Men har man en hjemmelaget kalender og vil ha Lego i den, så er denne kalenderen godt egnet, siden det liksom er et "minisett" i hver luke.
På Edwis (Oslo City).
![]() |
#17 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til kalendergaverHer var det masse gode tips *noterer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I farta!!
|
![]() Sv: Tips til kalendergaverPlaymo kalender har dei på ellos.no. 129 kr
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ideer til adventskalenderJeg trenger ideer til hva jeg kan ha i adventskalenderen. Har tenkt å styre unna godteri og vil dessuten gjerne at tingene skal være noe han har bruk for.
![]() |
|
|