Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 09:35   #41
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Masser av gavekort i e-postkassa mi i dag!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 10:58   #42
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Usj.. nå har jeg meldt meg inn i masse klubber også, som virker knallspennende... Men jeg får vel bare avbestille det jeg ikke vil ha.

*15 bøker og 15 dvd'er 'rikere'*

Gammel 10-10-07, 11:14   #43
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Meldt meg inn i tre bokklubber nå. Så får tiden vise om jeg får en rutine på avbestillingene.
Uansett, takk for tips!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 11:47   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Massevis av julegaver i boks, og mye fint til oss selv, helt gratis. Nå er jeg med i mange bokklubber (var medlem i noen fra før også), men vet av erfaring at jeg klarer helt fint å håndtere avbestillingen. Jeg ventet en stund å få en mail om at jeg var grisk og hadde overskredet grensen for innmelding, men istedet strømmet det på med gavekort. Jeg takker så mye for tipset.

Sist redigert av Filifjonka : 10-10-07 kl 12:30.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:07   #45
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitat:

Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb.

Dette fant jeg med liten skrift. Betyr ikke det at man da bare kan få ett slikt gavekort? Ser jo at flere her har fått mer enn ett gavekort, men er det da riktig?

Gammel 10-10-07, 12:14   #46
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sikkert nytt etter FP-offensiven.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:24   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror ikke det sto det da jeg meldte meg inn, nei.

Gammel 10-10-07, 12:28   #48
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Dette fant jeg med liten skrift. Betyr ikke det at man da bare kan få ett slikt gavekort? Ser jo at flere her har fått mer enn ett gavekort, men er det da riktig?

Det har ikke stått der før, tror jeg. Mener jeg leste ganske nøye før jeg meldte meg inn. Men med noen titalls ganske griske nettbrukere, ikke bare herfra, men fra andre nettsteder også, er det kanskje ikke rart at de begrenser det litt. Er det da man melder inn alle ungene, katten og bikkja?

Vet det er noen som meldte seg inn i flere klubber for en liten stund siden som har fått beskjed om at det bare gjelder for TRE klubber. -Uten at det sto noe om det på sidene da innmeldingen skjedde. EN klubb var helt nytt. Tør ikke si hvor mange jeg er med i nå. Mange får holde. Jeg har fått gavekortene mine også, så jeg er fornøyd.

Gammel 10-10-07, 12:32   #49
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått 3 gavekort

men venter forsatt på flere. Kan jo være jeg ikke får de.

uansett.. mange gode barnebøker på vei.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:33   #50
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det stod ikke på alle klubbene. Jeg prøvde meg på en drøss nå. Får se hva som dukker opp. Verdt et forsøk.

Gammel 10-10-07, 12:42   #51
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg meldt meg inn. Får jeg gavekort i posten, som hardcopy, liksom?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 12:48   #52
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Nå har jeg meldt meg inn. Får jeg gavekort i posten, som hardcopy, liksom?

Jeg har bare fått på mail. Pakkene har begynt å trille inn, men de bruker litt tid. Fikk Det var en gang mennesket-DVD i går, og i dag kom en salatslynge, som guttene har adoptert som det kuleste kjøkkenredskapet.

Ser nå at de har lagt ut parkdresser og regntøy i butikken sin også. Lurer på å bestille det.

Gammel 10-10-07, 13:39   #53
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm, jeg har iværtfall fått flere enn 3 gavekort .... Har shoppa litt, men har ikke ennå fått noe hjem.. så de bruker litt tid på akkurat dette. Gleder meg vilt til kaffekannene kommer!

Gammel 10-10-07, 13:46   #54
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hm, jeg har iværtfall fått flere enn 3 gavekort .... Har shoppa litt, men har ikke ennå fått noe hjem.. så de bruker litt tid på akkurat dette. Gleder meg vilt til kaffekannene kommer!

Tenkte nok du heiv deg rundt og grabbet til deg like ille som meg. Hvor mange kaffekanner da? Her ble det en stålkanne til te til meg, tenkte jeg, for den var stiligst, og en sort som pappan skal få. Eller kanskje den blir julegave til noen.

Gammel 10-10-07, 13:47   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

De kan vel ikke komme og hente sakene vel? Jeg er temmelig sikker på at det ikke sto noe om at man bare kunne melde seg inn i en klubb da jeg meldte meg inn.

Gammel 10-10-07, 13:52   #56
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De kan vel ikke komme og hente sakene vel? Jeg er temmelig sikker på at det ikke sto noe om at man bare kunne melde seg inn i en klubb da jeg meldte meg inn.

Neida, vi er vel sikre vi som var tidlig ute, tenker jeg. Har fremdeles litt å shoppe for, og så lenge de har sendt meg gavekortkode og greier kan de vel ikke trekke det tilbake. -Eller kanskje jeg må forte meg å bruke opp de siste før de finner ut at jeg er grisk bokklubbmedlem som bare vil ha gaver og ikke vil kjøpe bøker...

Gammel 10-10-07, 14:00   #57
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Tenkte nok du heiv deg rundt og grabbet til deg like ille som meg. Hvor mange kaffekanner da? Her ble det en stålkanne til te til meg, tenkte jeg, for den var stiligst, og en sort som pappan skal få. Eller kanskje den blir julegave til noen.

He he.. det blei en i hver farge..

Nei, de kan da ikke trekke gavekorta tilbake nå? Det var jo andre regler når vi meldte oss inn, det er jeg nesten sikker på altså!

Gammel 10-10-07, 14:12   #58
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det VAR andre regler inntil i går på formiddagen en gang. Da endret de det først til å gjelde kun 3 bokklubber, og litt senere kun 1.

Så da spørs det om de har lov til å ha tilbakevirkende kraft på tilbudet sitt?
Jeg meldte meg inn i to bokklubber for flere uker siden og har fått, og brukt opp, gavekortene som kom i etterkant av innmeldingen.
Så meldte jeg meg inn i ytterligere 3 (eller var det 4?) klubber i går i 13-tiden (altså før de gjorde endringer) og har mottatt ett av disse gavekortene.

Totalt altså 3 stykker.

Jeg lurer på om jeg får de 3 andre? Siden jeg meldte meg inn da det ikke var begrensinger mener jeg. Kan de nå komme å si at det er for bare 3 klubber dette gjelder, eller har de ikke lov til det?
Og jeg har tatt print screen av siden med påmeldingen, før de kom med begrensningene sine, så jeg kan bevise at jeg meldte meg inn før de gjorde endringer.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 20:43   #59
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har meldt meg inn i de 6 bokklubbene som jeg kunne tenke meg å være medlem av, og fått gavekort for alle og brukt alle gavekortene.

Men så er jeg en søkker for bøker og jeg vil at ungene mine skal ha bøker og lydbøker også. Kommer nok til å shoppe mer enn nok så det lønner seg for bokklubbene, ja..

Gammel 10-10-07, 21:31   #60
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg meldte meg inn i 7 bokklubber før helga, men har bare fått tre gavekort. Så det har nok endret seg. Like bra det, blir sikkert nok jobb å avbestille 6 bøker i mnd.

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.