|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberUsj.. nå har jeg meldt meg inn i masse klubber også, som virker knallspennende... Men jeg får vel bare avbestille det jeg ikke vil ha.
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberMeldt meg inn i tre bokklubber nå. Så får tiden vise om jeg får en rutine på avbestillingene. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberMassevis av julegaver i boks, og mye fint til oss selv, helt gratis. Sist redigert av Filifjonka : 10-10-07 kl 12:30. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber
Dette fant jeg med liten skrift. Betyr ikke det at man da bare kan få ett slikt gavekort? Ser jo at flere her har fått mer enn ett gavekort, men er det da riktig?
|
|
|
#46 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberSikkert nytt etter FP-offensiven. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
WF: Sausnebbet
|
Det har ikke stått der før, tror jeg. Mener jeg leste ganske nøye før jeg meldte meg inn. Men med noen titalls ganske griske nettbrukere, ikke bare herfra, men fra andre nettsteder også, er det kanskje ikke rart at de begrenser det litt. Er det da man melder inn alle ungene, katten og bikkja? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Øyboer
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg har fått 3 gavekort |
|
|
|
|
|
#50 |
|
...
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberDet stod ikke på alle klubbene. Jeg prøvde meg på en drøss nå. Får se hva som dukker opp. Verdt et forsøk.
|
|
|
#51 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberNå har jeg meldt meg inn. Får jeg gavekort i posten, som hardcopy, liksom? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Jeg har bare fått på mail. Pakkene har begynt å trille inn, men de bruker litt tid. Fikk Det var en gang mennesket-DVD i går, og i dag kom en salatslynge, som guttene har adoptert som det kuleste kjøkkenredskapet. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberHm, jeg har iværtfall fått flere enn 3 gavekort
|
|
|
#54 |
|
|
Tenkte nok du heiv deg rundt og grabbet til deg like ille som meg. Hvor mange kaffekanner da? Her ble det en stålkanne til te til meg, tenkte jeg, for den var stiligst, og en sort som pappan skal få. Eller kanskje den blir julegave til noen. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
He he.. det blei en i hver farge..
|
|
|
#58 |
|
lykkelig
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberDet VAR andre regler inntil i går på formiddagen en gang. Da endret de det først til å gjelde kun 3 bokklubber, og litt senere kun 1. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg har meldt meg inn i de 6 bokklubbene som jeg kunne tenke meg å være medlem av, og fått gavekort for alle og brukt alle gavekortene.
|
|
|
#60 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg meldte meg inn i 7 bokklubber før helga, men har bare fått tre gavekort. Så det har nok endret seg. Like bra det, blir sikkert nok jobb å avbestille 6 bøker i mnd. |
|
|
|
![]() |
|
|