|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko til 2-åring?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke sko til 2-åring?Jeg var og kjøpte superfit hos Barnas hus på torsdag. Dama sa at selgeren (fra superfit) hadde sagt at om skoene ikke var vanntette, så var det klagesak - greit det også synes jeg. De er iallefall kjempemessige - mer stødige rundt ankelen enn jeg opplevde ecco i fjor, faktisk.
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Du husker godt! :imponert: Jeg kjøpte de kuleste Eccoskoene i fjor, men byttet de inn da de ble for tunge på foten (Poden gikk ikke ennå da han begynte med vintersko i fjor. :slowboy
|
|
|
#24 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko til 2-åring?Hos oss falt valget til slutt på Viking Goretex i år (til snart treåringen). Vurderer å kjøpe Superfit i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilke sko til 2-åring?Vi har kjøpt noen superfine Superfit sko, brune, med reflekts foran og bak, Snuppa var så fornøyd da hun prøvde dem på at hun bare stakk og prøvde å løpe ut av butikken.
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Takker. Jeg er tydeligvis litt slow jeg også. (Så vet man hvor Poden har det fra, liksom...)
|
![]() |
|
|