Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke sko til 2-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 11:20   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko til 2-åring?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg hørte at Superfit var de som "tok over" etter Elefanten, .

Det har jeg hørt både om Superfit, Primigi og Richter.

Jeg anbefaler forresten Primigi på det varmeste.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 13:55   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var og kjøpte superfit hos Barnas hus på torsdag. Dama sa at selgeren (fra superfit) hadde sagt at om skoene ikke var vanntette, så var det klagesak - greit det også synes jeg. De er iallefall kjempemessige - mer stødige rundt ankelen enn jeg opplevde ecco i fjor, faktisk.

Gammel 14-10-07, 14:55   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Shit, jeg glemte jo at jeg ikke skulle gi deg flere råd.

*slette innlegg*

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men du skulle ikke ta meg på alvor. Hvem skulle ut å se etter superfit sa du?

He, he, jeg tenkte jeg skulle kommentere det da jeg så at du ga meg råd i denne tråden, men jeg er jo selvsagt så snill og hyggelig at jeg lot det være.
Og desutten var det ikke ditt råd jeg hørte på. Det var alle de andres Superfitråd.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Lurer på om du hadde Ecco i fjor (at fornuften din sa friends-skoene men at de ikke hadde størrelsen og at du ble litt glad for akkurat det) *innser at jeg er for mye på forum*

Du husker godt! :imponert: Jeg kjøpte de kuleste Eccoskoene i fjor, men byttet de inn da de ble for tunge på foten (Poden gikk ikke ennå da han begynte med vintersko i fjor. :slowboy.

Gammel 14-10-07, 15:00   #24
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Hos oss falt valget til slutt på Viking Goretex i år (til snart treåringen). Vurderer å kjøpe Superfit i tillegg.

Gammel 14-10-07, 15:47   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt noen superfine Superfit sko, brune, med reflekts foran og bak, Snuppa var så fornøyd da hun prøvde dem på at hun bare stakk og prøvde å løpe ut av butikken.

Det var skikkelig krise å måtte ta dem av og betale

Gammel 14-10-07, 16:07   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ingen som har et bilde av disse superfit skoene? Jeg vil gjerne se om jeg tenker på samme sko.

Gammel 14-10-07, 16:12   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche har lagt ut link lenger oppe.

Gammel 14-10-07, 16:29   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bauche har lagt ut link lenger oppe.

Takker. Jeg er tydeligvis litt slow jeg også. (Så vet man hvor Poden har det fra, liksom...)

Det var nok slike sko vi hadde i fjor. Eller noen som er helt lik. Jeg syns ihvertfall at de skoene der som vi har sett på i år har en helt annen såle. Stivere og hardere.

Kanskje fordi vi må ha større størrelser?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.