Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken høst/vinterdress er best for 3-5-åringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken dress er best?
Ticket to Heaven 12 20,69%
Helly Hansen 8 13,79%
ReimaTec 16 27,59%
Lindex 1 1,72%
Troll 12 20,69%
Reflex 2 3,45%
H&M 0 0%
P o P 0 0%
Coop Friends 0 0%
Annen (spesifisér i tråden) 7 12,07%
Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 12:32   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken høst/vinterdress er best for 3-5-åringer?

3-5 -åringer er svært aktive. Jeg ble veldig skuffet over Reima tec vinterdressene i fjor, da barna mine (4 og 7 )år slet hull i dem etter kun 3 mnd....! (De har jo ingen forsterkninger på rumpe\lår, og er derfor svært dårlig egnet på snøfattig vinter)

Opplever Trolldressene som mer slitesterke, men har valgt meg med fastfor.

Skulle jeg valgt meg ny Reimatec dress til de største igjen, ville jeg valgt jakke (Den er super!) og bukse, og brukt foret regnbukse med ull under på slapsete grus- dager, og spart Reima-tec buksen til snøen kom ordentlig.

Gammel 12-10-07, 10:27   #22
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Har brukt troll classic i alle år nå. Kjempefornøyd med den. Har også hatt reima ved siden av, men synes den ser slitt ut etter kort tids bruk. Kommer til å kjøpe en ticket til å ha ved siden av Troll i år. Minsta har troll og reima.

Gammel 13-10-07, 10:38   #23
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde tenkt å se på flere dresser, men da jeg så denne fra Molo, ble det love at first sight og dermed var årets dress i boks, gitt. Fant bare bilde av babyvarianten, men de har dem opp til str 116 i hvertfall. Den er herlig!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 11:55   #24
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja søren heller... jeg har såååå lyst på den regnbuedressen til molo, men finner ingen som har den inne i 110/116. Skrik ut om noen tilfeldigvis ser den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.