Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva het de trusene i plastboks?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 23:40   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva het de trusene i plastboks?!

Søsteren min og jeg snakket om det her for en stund siden: Hva het de trusene i små bokser, som var i salg på 80- og 90-tallet? De var enkle, i bomull/lycra, litt sånn "sømløse", i mange fine farger og ulike fasonger. Jeg hadde sort, hvit, knall rosa, oransj, gråmelert... Noen var veldig høye i livet med sånn høy åttitallsskjæring på lårene. Det fantes også topper og muligens trøyer. De ble solgt i enkelte klesbutikker, og jeg tror ikke merket fins lenger. Søsteren min mener at de het noe med C i. Noen som kan hjelpe å få dette irriterende hukommelsestapet ut av verden?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 23:50   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva het de trusene i plastboks?!??!

Calida? Finnes ennå.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 23:54   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Calida er jo en smule kjerringmerke, men med veldig godt ullundertøy og sånt. Var de i små plastbokser, de da? Husker jeg fikket sånt sett av mine svigerforeldre i 1990 - det var helt enkelt og hvitt med blonde. Tror ikke de har vært i mange farger..?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 00:01   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var ikke Calida.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.