|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er Märtha hårsår?Så lenge hun ikke har bidratt til boken, eller godkjent at hennes navn og bilde brukes, så synes jeg ikke hun er hårsår i det hele tatt. Selv om hun er en offentlig person, så betyr vel ikke det at hennes bilde/navn kan brukes i kommersiell sammenheng uten hennes godkjennelse, vel?
|
|
|
|
#42 |
|
Tåler regn
|
Sv: Er Märtha hårsår?
Klarer heller ikke å si det bedre enn dette. Det er en skikkelig frekk måte å få solgt en bok på. Det er villedende reklame, da folk flest vil oppfatte det slik at det er Martha som står bak boken, siden de har brukt bilde og den tittelen som er valgt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er Märtha hårsår?Nei, jeg synes ikke hun er hårsår.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er Märtha hårsår?Når det gjelder advokater så må jeg si at Staff går mot nye høyder i denne her. Han fremstår som en superdust og blåser ting totalt ut av proposjoner. Stikkord: Sorteringssamfunn, ødelegger monarkiet, skjønner ikke hvorfor hun reagerer fordi bildet var jo fint jo :dåner: |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Helt enig. Det blir det samme som at de som lager utstyr til hester, kunne brukt henne som reklameobjekt. Fordi hun en gang har vært knyttet opp mot hestesport. Er helt enig med henne jeg. |
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Märtha hårsår?Det får da være grenser til frekkhet. Jeg syns selvfølgelig ikke at Märtha er hårsår. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Er Märtha hårsår?Jeg synes det er helt utrolig at forlaget gjør dette jeg. Det er veldig frekt. og deretter å ikke trekke boken, jaja. Boken har jo ingenting med henen å gjre, men joda de oppnår vel det de ønsker da, publisitet. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Märtha hårsår?I denne konkrete saken synes jeg ikke det.
|
|
|
#52 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Märtha hårsår?Syns ikke Martha er hårsår, en annen ting er at Staff er så pr-kåt at han villig vekk hadde latt seg avbilde hvor som helst. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Märtha hårsår?I denne saken er hun vel ikke spesielt hårsår, men kanskje litt naiv som forøvrig er mitt inntrykk av henne på generell basis. Hun skal selvfølgelig kunne drive næringsvirksomhet, men da må hun også kunne svare for virksomheten sin, og ikke dekke seg bak prinsesse-tittelen hver eneste gang det blir litt ubehagelig å være i rampelyset. Jeg føler vel kanskje at hun ikke helt klarer å kombinere de to "rollene" helt ennå, men det er mulig hun vil lære etter hvert. Man får gi henne en sjanse i alle fall, men da må hun tåle kritikk også.
|
![]() |
|
|