Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville du byttet barna tilbake?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 20:04   #101
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du byttet barna tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg tror kanskje jeg ville ha byttet, av hensyn til barna. Det er jo foreldrene det er tøft for. Samtidig er jeg enig med Sitronen at biologi er oppskrytt.

Samme kom vi fram til her i huset, da vi diskuterte hva vi ville ha gjort i en sånn situasjon. Barna er så små nå at de ikke vil huske noe fra livet sitt før byttet, og har hatt det så godt at et brudd neppe vil påføre dem varige skader. Men det er alltids en mulighet for at de vil lure på hvorfor de ikke ble byttet tilbake når de blir store, og at det vil bli litt sært for dem.... Huff, det måtte være vanskelig Ikke å knytte seg til det nye barnet man får, men å miste det man har hatt i 10 mnd og er glad i - for som sagt - biologi ER oppskrytt, det kan jeg som er mamma til barn som ikke er mine biologisk skrive under i blod på .

Gammel 28-10-07, 18:44   #102
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ikke hva jeg ville ha ønsket. Mannen mener vi måtte selvsagt ha byttet, men jeg er usikker. Men enig med at det er nok tøftest for foreldrene når de er så små.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 20:53   #103
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg ville byttet. Om noen hadde kommet nå og sagt at lillemann er forbyttet så vet jeg at jeg aldri kunne gitt han fra meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.