|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Hvorfor er det negativt å lære barn at seksuell lek er av privat karakter?
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er helt enig med Sitron, Inagh, Canisa og Polarjenta m fl Sist redigert av Frost : 18-10-07 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Leser
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?
Seksuell lek er da virkelig ikke privat (som i alene) bestandig? Når du som voksen har sex så er du vel ikke nødvendigvis alene?
|
|
|
#84 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har da heller ikke sagt at seksuell lek er ensbetydende med å være alene.
|
|
|
#85 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?NÅ har det blitt sagt ganske høyt og tydelig ganske mange ganger at barna skal sosialiseres i forhold til dette. Altså: lære hvilke situasjoner det er ok å gjøre sånt i, og hvilke det ikke er det i.
|
|
|
#86 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg klarer fint å lære mine barn i hvilke settinger det er greit å leke på den måten. En slik sosialisering har ingenting i det offentlige å gjøre.
|
|
|
#88 |
|
Borte
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Selv om barnehagen er en offentlig institusjon så er det en sosial arena for barna. Det er den arenaen der de fleste barna tilbringer tid sammen med andre barn. Seksuell lek er naturlig i en viss alder og da sammen med andre barn, ikke innelukket på et privat rom alene.
|
|
|
#89 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Det er mye som er naturlig, det betyr ikke at det skal utspille seg offentlig av den grunn.
|
|
|
#90 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Selvfølgelig er det ikke alt naturlig som skal gjøres i det offentlige rom. For meg blir det et dusteargument, en barnehage er liksom ikke byens torg heller.
|
|
|
#91 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Hvorfor skal barn få ha sex på "jobben" og ikke vi?
|
|
|
|
#93 |
|
Tittel og tittel....
|
Men det er et offentlig rom, okkesom. Det er mange forskjellige folk som går inn og ut av barnehagen i løpet av en dag og for meg ville det vært helt uaktuelt at min sønn skal springe naken i påsyn av fremmede mennesker. JEg skjønner ikke hvorfor det å være naken i barnehage liksom er så viktig. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir jo littt sånn, da...
|
|
![]() |
|
|