Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Usmakelig illustrasjonsfoto

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 16:41   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usmakelig illustrasjonsfoto

Så bra det er fjernet - selv om tråden dermed blir uhyre meningsløs ja!

Det opprinnelige bildet var hentet fra en dødsulykke tidligere i år; der føreren av en Porsche ble drept i sammenstøtet med en trikk på ringveien i Oslo.

Bildet kan ses her (en omtale av ulykken inklusive det opprinnelige bildet).

(Jeg ser at det kan virke tåpelig å linke til et bilde jeg i utgangspunktet synes burde håndteres skånsomt av hensyn til pårørende. Derfor har jeg ikke klippet bildet inn i tråden, så blir det opp til hver enkelt.)

Det var vel det at det var et Porsche-vrak som var "linken", selv om jeg synes det var bra far-fetched det også. Forhåpentligvis var det hele bare en glipp!

Sist redigert av Miss Norway : 20-10-07 kl 16:47.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.