Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stilig høystol! (Nye takter fra Brio)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 15:50   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stilig høystol! (Nye takter fra Brio)

http://www.brio.se/BRIO_NET/Sverige/?b=4

Også Brio da? De må ha ansatt noen nye designere.
Jeg har sett stolen til 3000 SEK på www.1klass.se
Men der har de ikke den orange, som nok er den jeg ville kjøpt.

Men, det blir vel med tanken ... Kommer det en småttis til i mai, så kjøper jeg nok en ny Slex-stol, som jeg har til snuppa.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:53   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stilig høystol! (Nye takter fra Brio)

3000 kroner? Ikke stilig nok, nei.

Gammel 21-10-07, 15:55   #3
Koma

Koma sin avatar

Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det var temmelig dyrt.
Måtte blitt dåpsgave fra besteforeldre evt.
Men som sagt, her blir det ny Slex dersom det blir aktuelt, den koster halvparten.

Gammel 21-10-07, 15:55   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke helt min stil. Men kjekt med hjul, da.

Gammel 21-10-07, 15:56   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den var dyr.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 16:00   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke den er like kul som bloom sin.

Gammel 21-10-07, 16:02   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nyskjerrig.

Hva er Slex ?
Bilde?

Gammel 21-10-07, 16:05   #8
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Nei, det er jeg også enig i. Det var mest at det var Brio som hadde denne på programmet jeg reagerte på.
Bloom stolen ser genial ut med mye mer funksjonalitet, det eneste er at det ser ut til å være tøystoff i puten. Det er mulig det er mikrofiber, men særlig barnevennlig og hygienisk er det ikke.

Gammel 21-10-07, 16:09   #9
Left
Passiv

Standard

Slex ser slik ut - og er utrolig stilig!

Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 16:10   #10
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Nyskjerrig.

Hva er Slex ?
Bilde?

Slex-stolen er en full-generasjonsstol. Kan brukes av voksne også.

Gammel 21-10-07, 16:13   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Digger denne, altså!

Gammel 21-10-07, 16:15   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Slex-stolen er en full-generasjonsstol. Kan brukes av voksne også.

Hvor får man kjøpt den??

Gammel 21-10-07, 16:24   #13
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Hvor får man kjøpt den??

Jeg kjøpte min her:

http://www.mamut.net/controls/shop/s...ias=Barnetrend

Gammel 21-10-07, 16:26   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Slex var helt grusom og veldig plæstic. Men hver sin smak.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 16:35   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kikket litt på Bloom sin i Sverige. Jeg liker pent og moderne design, men må innrømme at jeg synes det er for dårlig komfort å tilby barna sine i disse stolene og for lite justeringsmuligheter. Iallefall når de blir litt større, og bør ha støtte til bena. Slex sin virker bedre i så måte, den føres hos Barnetrend.no både på nett og i butikken i Lillestrøm.

Gammel 21-10-07, 16:50   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ingen av dem er så fin (og praktisk!) som Mutsy'en vi har. :sta:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 16:55   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slex og Mutsy er helt klart ikke min stil, men Pacman-stolen til Brio liker jeg. Bare lurer på om det er rip off av en annen stol jeg har sett...

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 17:23   #18
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke trendy i det hele tatt og holder en knapp på den gode, gamle Tripp, trappen.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 18:30   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg er ikke trendy i det hele tatt og holder en knapp på den gode, gamle Tripp, trappen.

Satt akkurat å tenkte på det samme.

For meg ble disse stolene altfor hightech. Det blir tripp trapp på knerten også.

Gammel 21-10-07, 19:03   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

turbo har kiddo men har ikke plass til 2 så brede stoler atmed kjøkkenbordet eller på kjøkkenet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.