|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SabeltannskuteKanskje litt på siden av temaet barneutstyr, men skitt la gå:
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: SabeltannskuteMulig jeg tar helt, helt feil, men koster ikke denne halvparten av det på Toys'r'us på Sandvika Storsenter? Ring og hør om de har en kampanje eller noe. Jeg erindrer noe slikt fra lørdag, da jeg var der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: SabeltannskuteGutten min fikk skuta til jul for nesten to år siden, da han var vel 4 år, og den er så og si like fin nå. Han hadde et lite uhell med den i tidlighøst og knakk gallionsfiguren (stor sorg). Men han behandler generelt lekene sine veldig fint; de hadde samme skuta i barnehagen og den var helt ødelagt etter ei uke.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SabeltannskuteHer koster den 1049 kroner!!
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: SabeltannskuteGallionsfiguren datt av ganske tidlig ellers er den vel ok her enda, etter 1,5 år. Den er ikke hyppig i bruk da.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: SabeltannskuteVår eldste fikk den til jul da han var 4 år og den er død for lenge siden., han er ikke av dem est forsiktige, og den ble lekt mye og heftig med i starten. (Han er 7 år nå. )
|
|
|
#7 |
|
superbruker
|
Sv: SabeltannskuteEtter hva jeg har hørt så er den ikke så veldig solid. Jeg vet ikke for jeg har den ikke. Jeg valgte heller å kjøpe playmobil sin sjørøverskute.Jeg hørte at den var mye mer solid. Den har i hvert fall tålt min jentes uvørne behandling i et helt år. Den var billigere også.
|
|
|
#8 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SabeltannskutePoden er ganske forsiktig med lekene sine, men Den Sorte Dame mangler deler både her og der. Er ønsket stort nok så kan du jo kjøpe den, men de jeg vet om som har hatt den har ødelagt den ganske fort. Du må vel ta i betraktning at det kan komme kompiser på besøk som vil leke også, og det er jo litt kjipt å si at den er det ikke lov å leke med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: SabeltannskuteDen er ikke veldig solid, men her i huset så blir den lekt med at både små og store, og har klart seg fint. Mellomste tulla fikk den til 3-årsdagen sin i februar. Du burde sjekke litt priser, og det kan jo hende at f.eks. Toysrus eller Extra Leker har den på tilbud når julen nærmer seg. Jeg var heldig å fikk både skute og figurer til halv pris på Barnas Hus rett etter jul i fjor, men det er ikke vanlig tror jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: SabeltannskuteMinsten fikk den i sommer når han ble 5 år.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: SabeltannskuteGutten min fikk Den sorte dame til jul for to år siden.
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: SabeltannskuteGutten min har en treskute fra Læringsverkstedet. Er dette den samme dere snakker om? Den sorte dame? Jeg vet ikke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
aldrende
Sv: SabeltannskuteTakk for svar, alle sammen! Jeg vurderer for og imot...
|
|
|
|
#15 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: SabeltannskuteStorebror har aldri hatt Sabeltannskuta for vi kom over en playmobil skute da han var baby og kjøpte den. Den lever faktisk enda og lillebror har nå også blitt smittet av sjørøverbassillen så den skuta er iallefall godt brukt og er veldig holdbar.
|
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: SabeltannskuteVi har hatt sabeltannskuta i to år. Den får røff behandling nesten daglig men er like hel og fin.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SabeltannskuteSønnen min har den største duplo-skuta. Den er veldig fin, solid og har mange finurlige detaljer. Til og med min 30 år gamle bror ligger langflat på gulvet sammen med nevøen sin og leker entusiastisk med skuta hver gang han er på besøk |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: SabeltannskuteDet er kanskje en annen vi har. Det står Barbarossa på den. Den er av tre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
By the Sea
|
Sv: SabeltannskuteHar tenkt litt over dette, og vil si at om det skulle falle av noen småting under lek, så har det ingenting å si. Jeg tenkte på selve skuta som sådan - den er jo laget av solid plast og ser fortsatt like fin ut sånn helhetlig sett.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Sv: SabeltannskuteSønnen min fikk den til jul ifjor, fordi jeg fikk den i vervepremie i Bokklubben. Ikke fordi han er spesielt Sabeltanninteressert. Den er ikke brukt noe særlig her i huset, og jeg tror det er et par ting som har falt av. Figurene er dyre, og følger ikke med. |
|
|
|
![]() |
|
|