|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Aldri noe annet en kjeft. Men så var jeg snill og da |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg fikk ris av mor et par ganger (jeg er usikker på hvor mange ganger, for senere ble det stort sett trusselen om ris eller trusselen om å gå på badet (åstedet for rising)).
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Aldri noe annet enn tilsnakk. I høyden irritert tilsnakk. (Jeg var jevnt over snill, og foreldrene mine er veldig tålmodige og rolige. (Mer enn jeg, merker jeg nå.))
|
|
|
#24 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg fikk husarrest en gang. Varte til barne-tv begynte, da hadde faren min såå dårlig samvittighet. Søsknene mine og jeg vokste opp sammen med han. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?JEg fikk husarrest en gang, den varte i nøyaktig en dag. Den første dagen gikk greit, da skulle jeg ingenting, men dag 2 ville jeg ut med noen venner og da masa jeg så mye at mamma ikke orka høre mere på meg, så da fikk jeg gå ut likevel... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?.....
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 21-11-15 kl 10:16. Årsak: Rydder litt |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg fikk skikkelig ordentlig god gammeldags kjeft. En gang forsøkte min kjære far seg på husarrest, men det ble ikke gjentatt da han innså at det innebar at han faktisk måtte tilbringe en hel ettermiddag/kveld inne sammen med en skikkelig sur og trassig unge |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?*slettet*
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 23-11-15 kl 22:00. Årsak: opprydding når gammle tråder dukker opp. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg fikk kjeft og et par ganger fikk jeg husarrest. For min del var det verste når mamma ble sur og var det lenge. Jeg tåler kjeft og krangling, men man må bli venner igjen.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Ørene mine var visst kronisk tette, og det ble belønnet med husarrest gjentatte ganger, samt juling på blanke messingen en gang. Med lilla plastsleiv. Det husker jeg gitt. Måtte dra ned buksa selv, og ble lagt over fanget til mammaheksen og fikk noen saftige rapp med sleiva. Sist redigert av Left : 26-10-07 kl 20:08. |
|
|
|
#32 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Etter den andre tråden om fysisk avstraffing så tror jeg kanskje jeg aldri har fått skikkelig straff.
|
|
|
#33 |
|
Originala
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg husker at pappa klapset meg på rompa en gang da jeg var liten (under 2,5 i alle fall). Det var mens jeg brukte bleie, og jeg raset fordi jeg ville at mamma skulle skifte på meg. Jeg husker ikke at det gjorde vondt, men jeg husker hendelsen godt. Så fremt jeg ikke har drømt det, da, men jeg tror ikke det. Ellers var vel hans greie "Gå på rommet ditt!" |
|
|
|
|
|
#34 |
|
saftig
|
Sv: Hva slags straff fikk du da du var barn?Jeg har fått bøttevis med kjeft, ris på rompa, ørefiker og iskald avvisning i timesvis, ofte dagevis etterpå. Ikke så greit for et lite barn. Sa jeg noe galt og han fikk sinnablikket, var det bare å løpe og låse seg inn på nærmeste rom med nøkkel. Så satt han utenfor og ventet til jeg kom ut for å slå. For slå, det skulle han.
|
|
|
#35 |
|
"De"
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Noe så grusomt for et barn å måtte oppleve!
|
|
|
#38 |
|
saftig
|
Ja, det hender jeg syns veldig synd på barnet safran.
|
|
|
#40 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
![]() |
|
|