|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bokanbefalinger til leseglad fireåring?Vi har begynt å lese "Heidi" og det har vært supert. Vesla har alltid vært glad i bøker, men i det siste begynte hun å bli rastløs av billedbøkene. Nå merker vi at hun konsentrerer seg og synes det er spennende når vi leser igjen. Heidi er jo lett for henne å relatere til, det handler om en jente omtrent på hennes alder.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Bokanbefalinger til leseglad fireåring?Tove Jansson! "Trollvinter" er midt i blinken nå som vinteren nærmer seg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Bokanbefalinger til leseglad fireåring?
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Bokanbefalinger til leseglad fireåring?Storebror syntes at Pulverheksa var akkurat passe spennende. Han har også nettopp oppdaget at det går an å lese lengre historier, og vi er midt i Ole Brum nå, etter å ha lest mye om Emil.
|
![]() |
|
|