|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Noen som glemte å stille klokka i natt som var?Jeg glemte det i hvert fall, og sto opp når jeg trodde klokka var 06.15. |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Noen som glemte å stille klokka i natt som var?Noen glemte hvertfall å stille den mentale/biologiske klokken til lillebror, og det var ikke meg, for jeg sendte vitterlig beskjed om at det skulle gjøres.
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som glemte å stille klokka i natt som var?MAnnen glemte det, og holdte nesten på å møte opp for tidlig på en dugnad i dag.
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som glemte å stille klokka i natt som var?Jeg "glemte" å stille kjøkkenklokken så begge ungene ble lagt tidlig i dag.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som glemte å stille klokka i natt som var? |
![]() |
![]() |
#7 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som glemte å stille klokka i natt som var?jeg glemte det....og var helt forvirret da det ikke kom noe barnetv klokken "sju"...
![]() |
|
|