|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjen
Åhh.. jeg er så enig i det der!! Jeg har sikkert 100 ganger sagt til Hubbien på 35 at han skal tømme lommene FØR han hiver klær til vask. Jeg hater å vaske tøy, og jeg vil at jobben skal være lettest mulig. Jeg har tom dunker nok til at alle må være med å sortere klær. Kommer klær i feil dunk blir de vasket feil. Enkelt og greit.
![]() |
#42 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenDu har min fulle støtte. Voksne folk og store unger får tømme lommene selv. Det vet mannen min i hvert fall nå, etter denne episoden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenHuff! Kan bli dyrt i lengden....men hvis hun må klare seg en lang stund uten mobil, så husker hun kanskje på det neste gang?
![]() |
#45 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenJeg synes den regelen høres mest slitsomt ut for deg selv. Det er vel bare et spørsmål av tid før det er noe i lommene som ødelegger vaskemaskinen.
![]() |
#46 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenDet er aldri noe i lommene, bortsett fra mobiler. Jeg tror hun glemmer den fordi det generelt ikke er en mobil i lommene hennes.
![]() |
#47 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjen"Noen" hadde vel lyst på ny mobil da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når min sønn lærte det, så kan alle det.. Sist redigert av Hulda : 29-10-07 kl 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenJeg har lært på den harde måten, at uansett hvor mye jeg terper, og hvor mye jeg vasker, så glemmer de alltid. Sist gang ødela det vaskemaskina.
![]() |
#51 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenDet klarer jeg selv, med en bh-spile.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
trenger lading
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenjeg klarte en gang å vaske 3000 kr i min egen lomme....
![]() |
#53 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenEmma skal overta min mors om noen dager når hun får ny. Du får spørre den gavmilde lenger oppi tråden her.
![]() |
#55 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenTja, her i huset betaler barna mobilen sin selv. Og de har selv ansvaret for å tømme bukselommer før klær legges i skittentøyet. Likevel har to av podene opplevd at mobilen ble vasket og ødelagt. Når tredjemann syns det er på tide å lære av egne og ikke andres feil, kommer det vel en til i maskinen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Vasket min datters mobil - igjenAu da. Som jeg kjenner meg igjen. Har vasket min sønns mobil 2 ganger (på 1 år). Har samme regel som deg Sitron. Umulig å få dem til å virke etter full omgang i maskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|