Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vasket min datters mobil - igjen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 08:12   #41
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vasket min datters mobil - igjen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi det irriterer meg at folk ikke kan fjerne sine egne eiendeler fra klesplagg.

Åhh.. jeg er så enig i det der!! Jeg har sikkert 100 ganger sagt til Hubbien på 35 at han skal tømme lommene FØR han hiver klær til vask. Jeg hater å vaske tøy, og jeg vil at jobben skal være lettest mulig. Jeg har tom dunker nok til at alle må være med å sortere klær. Kommer klær i feil dunk blir de vasket feil. Enkelt og greit. Nesten hver gang jeg har vasket buksene til Hubbien ligger det vått papir i maskina.

Gammel 23-10-07, 10:09   #42
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Du har min fulle støtte. Voksne folk og store unger får tømme lommene selv. Det vet mannen min i hvert fall nå, etter denne episoden:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=8131

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 10:14   #43
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannfolk!

Gammel 28-10-07, 15:44   #44
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Huff! Kan bli dyrt i lengden....men hvis hun må klare seg en lang stund uten mobil, så husker hun kanskje på det neste gang?

Gammel 28-10-07, 17:40   #45
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den regelen høres mest slitsomt ut for deg selv. Det er vel bare et spørsmål av tid før det er noe i lommene som ødelegger vaskemaskinen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:44   #46
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er aldri noe i lommene, bortsett fra mobiler. Jeg tror hun glemmer den fordi det generelt ikke er en mobil i lommene hennes.

Gammel 28-10-07, 18:05   #47
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

"Noen" hadde vel lyst på ny mobil da.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:07   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det tviler jeg meget sterkt på.

Gammel 29-10-07, 17:30   #49
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg nekter å endre på reglene mine. :sta:

Når min sønn lærte det, så kan alle det..
Han nr to det da..har tre.

Sist redigert av Hulda : 29-10-07 kl 17:40.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:38   #50
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lært på den harde måten, at uansett hvor mye jeg terper, og hvor mye jeg vasker, så glemmer de alltid. Sist gang ødela det vaskemaskina.

Gammel 29-10-07, 17:41   #51
Hulda

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det klarer jeg selv, med en bh-spile..

Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 22:35   #52
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg klarte en gang å vaske 3000 kr i min egen lomme....

Jeg brettet de tre tusenlappene forsiktig ut og la til tørk, og jammen klarte de seg (og det var bra, for det var i student-tida, da vokser ikke penger på trær)

Gammel 29-10-07, 22:40   #53
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

For hun har latt den ligge i bukselommen-igjen.

Hvor mange beskjeder om mobiloppbevaring må gis og hvor mange mobiler må vaskes før dette går inn?

Noen som har en billig mobil til salgs?

Gjorde det samme med eldstesønnens nettopp, merket det ikke før det skramlet så fælt i tørketrommelen. Får du flere mobil til salgshenvendelser enn du trenger, er det bare å videresende til meg.....

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 22:41   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Emma skal overta min mors om noen dager når hun får ny. Du får spørre den gavmilde lenger oppi tråden her.

Gammel 01-11-07, 16:06   #55
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Tja, her i huset betaler barna mobilen sin selv. Og de har selv ansvaret for å tømme bukselommer før klær legges i skittentøyet. Likevel har to av podene opplevd at mobilen ble vasket og ødelagt. Når tredjemann syns det er på tide å lære av egne og ikke andres feil, kommer det vel en til i maskinen...

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 16:32   #56
Karmosin
Fullverdig medlem

Karmosin sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Karmosin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Au da. Som jeg kjenner meg igjen. Har vasket min sønns mobil 2 ganger (på 1 år). Har samme regel som deg Sitron. Umulig å få dem til å virke etter full omgang i maskinen.

Karmosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.