Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er lat

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 18:39   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lat

Har tenkt i hele ettermiddag at jeg må ned å handle. Har en Oreokake i kjøleskapet som mangler krem. Jeg har bursdag i morgen, så nå fikk jeg sagt det også.
Mannen møtte meg i døren i dag, og fint og flott vær er det.Han tok bilen, men jeg kunne fint spasert med de små håpefulle de 3-400 m. ned til Rema.
Men jeg har utsett det og utsett deg.Nå synes jeg det er for sent,syns ikke dere også det?
Siste unnskyldningen er at jeg skal handle så mye at jeg må vente på bilen likevell, og da er det best å dra uten barn.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 01-11-07 kl 18:49.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:47   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er lat

Tja. Hvorfor gjøre det vanskelig når det kan være lett?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 20:04   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Men om du faktisk skal handle MYE så ville jeg også absolutt ha ventet på bilen. Hvorfor drasse på blytunge poser når man kan bruke bilen? Nei, huff.

Gammel 01-11-07, 20:12   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vent på bilen, du. Eller enda bedre, be mannen svinge innom butikken på vei hjem. : også lat:

Gammel 01-11-07, 21:30   #5
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vent på bilen, du. Eller enda bedre, be mannen svinge innom butikken på vei hjem. : også lat:

Støtter denne jeg. Det ville jeg ha gjort

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 21:31   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg stemmer også for at du ber mannen stoppe på butikken

Gammel 01-11-07, 21:54   #7
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Da var det gjort. Det ble så sent at jeg fikk ikke handlet mer enn halvparten. Turde ikke sende mannen side jeg skulle ha en spesiel is, han hadde da kommet hjem med alle sorter for å være på den sikre siden. Da hadde vi spist is hele helgen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.