|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
Ja. Jeg kommer konsekvent til å kjøpe de fremover. Husker ikke hvor mye de koster, men de er mye billigere enn Torky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Alt skal prøves osv...
![]() |
#64 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Kjøper noe xtra varer på OBS en gang i blandt. Kjøpt bleier på Lidl det siste året, men med en stor unge på snart 2 år synes jeg de er tykke og klumpete og kjøper heller Libero om jeg finner på tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Hender jeg kjøper Coop sine tacolefser. Hvis vi kjøper våtservietter er det Coop sine vi bruker.
![]() |
#67 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Det hender ja....
![]() |
#68 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Det kommer litt an på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Drømmer
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Det hender men ikke så ofte. Pampers bleier kjøper vi ikke hvertfall, da blir lillegutt klissvåt. Vi kan kjøpe billigsåpe, billig dopapir men er ikke så mye annet vi kjøper av lavprisprodukter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Medlem siden: Sep 2006
Vet du, de grillpølsene fra Euroshopper er faktisk veldig gode |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Hver smak. Jeg syns ikke de var noe gode i det hele tatt. Da kjøper jeg heller Prior sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Må si meg uenig i det: Firstprice sin "Torky" ; den er jo ikke noe god , har dårlig oppsugnings evne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg bruker billigmerker på toalettpapir og våtservietter. Hadde jeg funnet billigmerke på oppvaskmiddeltabletter man ikke trenger å ta av plasten på hadde jeg kjøpt disse også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, kjøper coop sine produkter, de har mye økologisk. Og kjøper coop sine bleier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Har forresten sluttet å kjøpe FirstPrice tørkepapir. Det er komplett ubrukelig, så antakelig har de forandret litt på det. Nå suger det ikke væske for fem øre lenger. Det trekker ikke til seg vann samme hva du gjør, så da hjelper det ikke det spøtt at det er billig. |
![]() |
![]() |
#77 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Syns ofte at halvfabrikata fra billigmerkene er grusomt salte (tacosauser o.l.), så de unngår jeg.
![]() |
#78 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, det gjør jeg. Dersom det står to produkter av samme sorten med en billig-utgave og en "original", så tar jeg den billige.
![]() |
#79 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nå har jeg oppdaget First Price Sandwichbaguetter. De slår de fleste baguetter (sånne vakuumpakkede man ferdigsteker hjemme selv) ned i støvlene på smak. De kostet 6.90 for 4 stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
er grønn og fin.
|
![]() |
|
|