Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tenker du som en mann eller kvinne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 21:45   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du som en mann eller kvinne?

Jeg tipper jeg er mann ... :tar testen:

Jupp!
25% mann ... (Kanskje derfor jeg ikke blir gravid? :settermegnedogtenkerfemininetanker: )

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 03-11-07 kl 22:17.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:46   #42
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig er det rart at jeg ble kvinne, jeg fikk bare to poeng på empatidelen.

Gammel 03-11-07, 22:00   #43
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg må visst jobbe litt på kjønnsidentiteten min ja. Kom på 0. Intetkjønn.

Androgyne mennesker er jo de som er perfekte - har jeg i alle fall lest en plass.

Selv ble jeg 25% mann.
Resultatene var:
Angels: 11 av 20. (kvinnelig)
Spot the difference: 29% (her lå jeg under både gjennomsnittlige kvinner og menn så jeg får være glad jeg ikke ble en hund. )
Hands: Høyre tommel var øverst.
Emotihision: 15 av 20 (kvinnelig)
systemising: Jeg fullførte ikke? Vel, det gikk meg hus forbi.
Eyes: 6 (intetkjønn)
Fingers: (kvinne)
Faces: (jeg foretrekker maskuline ansikter)
3Dshapes: 11 av 12 (mann)
Words: grey: 8 ord og happy: 6 ord. (Definitivt mann, eventuelt bare dårlig i engelsk)
Ultimatum. Kvinne. Jeg gikk for halvparten.

Gammel 03-11-07, 22:05   #44
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Jeg tenker som en halv mann.

Pila stoppet altså på 50 på mannesiden.

Samme her.

Gammel 03-11-07, 22:05   #45
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Havnet på 0, regnet egentlig med det.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:17   #46
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

50% mann. Scoret altså det samme som gjennomsnittsmannen.

Angles This task tested your ability to identify the angle of a line by matching it with its twin. This is a spatial task, which looks at how you picture space.
Your score: 18 out of 20
Average score for men: 15.1 out of 20
Average score for women: 13.3 out of 20

Spot the difference This task tested your ability to identify which objects changed position. You lost points, if you incorrectly identified objects.
Your score: 14% (Er ELENDIG på sånt)
Average score for men: 39%
Average score for women: 46%

Hands
You said your left thumb was on top when you clasped your hands together.

Left thumb on top: This suggests the right half of your brain is dominant. Some studies theorise that as a right brain dominant person, you may excel in visual, spatial and intuitive processes.

Emotions and Systems

Your empathy score is: 8 out of 20
Average score for men: 7.9 out of 20
Average score for women: 10.6 out of 20
Systemising

Your systemising score is: 14 out of 20
Average score for men: 12.5 out of 20
Average score for women: 8.0 out of 20

Eyes This task tested your ability to judge people's emotions.
Your score: 6 out of 10
Average score for men: 6.6 out of 10
Average score for women: 6.6 out of 10

Fingers We asked you to measure your ring and index fingers. Your ratios came to:
Right Hand: 1
Left Hand: 1

Average ratio for men: 0.982
Average ratio for women: 0.991

Faces

Your choices suggest you prefer more masculine faces.

3D shapes This task tested your ability to mentally rotate 3D shapes.
Your score: 7 out of 12
Average score for men: 8.2 out of 12
Average score for women: 7.1 out of 12

Words This task looked at your verbal fluency.
Your score: you associated 9 word(s) with grey and you named 5 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct.
Average score for men: 11.4 words total
Average score for women: 12.4 words total

Ultimatum This task asked you how you would divide money.
If you had to split £50 with someone, you said you would demand £25
So far on the Sex ID test, men have demanded 51.6% (£25.80) of the pot and women have demanded 51.0% (£25.50), on average.

Sist redigert av Pastill : 03-11-07 kl 22:35.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:29   #47
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

50% på damesiden

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:59   #48
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Havnet på 0.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 00:08   #49
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

50 Kvinne

Gammel 04-11-07, 00:27   #50
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

50% på damesiden

Jeg også

Gammel 04-11-07, 00:46   #51
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

50% mann. Ble litt overrasket jeg, trodde egentlig jeg var utpreget jentete i både tankegang og væremåte. Jeg fikk til null og niks på den oppgaven der de flyttet figurene, fikk for meg det var en lureoppgave for jeg kunne ikke se at en eneste figur var flyttet.

Angles
Your score: 14 out of 20
Average score for men: 15.1 out of 20
Average score for women: 13.3 out of 20

Spot the difference
No score available. It appears you didn't complete this task.
Average score for men: 39%
Average score for women: 46%

Hands
Left thumb on top: This suggests the right half of your brain is dominant. Some studies theorise that as a right brain dominant person, you may excel in visual, spatial and intuitive processes.

Empathising
Your empathy score is: 16 out of 20
Average score for men: 7.9 out of 20
Average score for women: 10.6 out of 20

Systemising
Your systemising score is: 6 out of 20
Average score for men: 12.5 out of 20
Average score for women: 8.0 out of 20

Eyes
This task tested your ability to judge people's emotions.
Your score: 7 out of 10
Average score for men: 6.6 out of 10
Average score for women: 6.6 out of 10

Fingers
We asked you to measure your ring and index fingers. Your ratios came to:
Right Hand: 0.96
Left Hand: 0.92

Average ratio for men: 0.982
Average ratio for women: 0.991

Faces
Your choices suggest you prefer more masculine faces.

3D shapes
Your score: 8 out of 12
Average score for men: 8.2 out of 12
Average score for women: 7.1 out of 12

Words
Your score: you associated 8 word(s) with grey and you named 6 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct.
Average score for men: 11.4 words total
Average score for women: 12.4 words total

Ultimatum
This task asked you how you would divide money.
If you had to split £50 with someone, you said you would demand £25
So far on the Sex ID test, men have demanded 51.6% (£25.80) of the pot and women have demanded 51.0% (£25.50), on average.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 00:56   #52
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trodde faktisk jeg klarte alle på den "flytte på tingene" oppgaven jeg. Men sannsynligvis var det bare de store tingene jeg klare få med meg.. pluss litt gjetting. Tok den på nytt etterpå, trykket i vildensky og fikk bedre resultat..

Morsom test da. Den angels-greia er ren teknikk fra min side.....skjønner ikke at det er mulig å ikke score høyt på den. *ufølsom klyse*
Hvordan ser dere på bildene liksom?
Lurer også på hvordan de som scoret høyt på "huske-tingene" oppgaven klarer huske mange? Jeg har virkelig ikke sjangs!

Sist redigert av Pastill : 04-11-07 kl 01:02.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 00:57   #53
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Your personal brain score: Average score for MEN who've taken this survey: Average score for WOMEN who've taken this survey:

Det morsomme er jo at jeg manglet 1 riktig på part 6 for å havne i denne kategorien: Are you an engineer or do you have a science background?

Gammel 04-11-07, 00:58   #54
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, der kom ikke pilen med, men jeg var altså midt mellom 0 og 50 på kvinnesiden.

Gammel 04-11-07, 00:59   #55
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

0 her

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 01:11   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk 50% på kvinnesiden. Gjorde det sånn passe halvbra på de figurene man skulle vri (8) og linjene man skulle se vinkelen på (13), kom på til sammen 17 ord, fant 86% av de flyttede figurene og svarte riktig på alle øynene/følelsene. Foretrekker maskuline ansikter, fikk høy "empati"-score og middels høy (mellom gjennomsnittlig mannlig og kvinnelig) systemeringsscore. Høyre tommel øverst, og enda lengre ringfinger i forhold til langfinger enn det menn pleier å ha.

Gammel 04-11-07, 01:37   #57
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Jeg er 25 prosent kvinne Og liker maskuline menn

Gammel 04-11-07, 01:47   #58
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tenker du som en mann eller kvinne?

Jeg er 25% mann, og what else is new?
Vokst opp med gutter, og har alltid hatt flest guttevenner og trives best blant dem.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 02:43   #59
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er også 25 % mann i tenkemåten min

Gammel 04-11-07, 12:11   #60
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Har tatt den tidligere og da ble jeg 25% mann tror jeg . Og mannen min fikk 0 ...

Må forresten ta den igjen senere i dag, har ikke tid nå, men jeg liker sånne tester.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.