|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2
Kritiserer tante Sofie andre for ikke å ha en hyggelig tone.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 04-11-07 kl 14:33. Årsak: Plasserte punktumet etter smileyen |
|
|
|
|
|
#322 |
|
Kjernesnill
|
|
|
|
#323 |
|
© All rights reserved
|
Etter avstøpningen å dømme: jeg tror ikke du hadde blitt skuffet.
Jeg vil gjerne melde meg inn i trollklubben. |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Jeg har ikke sett dette programmet (og gidder ikke lese hele denne laaange tråden heller) men jeg synes Schau generelt er et patetisk og vemmelig mannfolk. Jeg lar meg underholde av slike programmer, det skal jeg innrømme. Men hele mannen er bare ekkel. :kvalm:
|
|
|
#325 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Foreningen for trollkjerringer på FP. Kanskje vi kunne fått vår egen krok? |
|
|
|
|
|
#328 |
|
© All rights reserved
|
Jeg også! (PS: ikke søle på skjorten (og forkleet)- vanskelig å få bort. Og man skal ikke bruke klor, vet du.:erfaren: ) |
|
|
|
|
|
#329 |
|
navnet sjemmer ingen
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Ringskrømt
|
Jeg også.
Det er umulig å vite. Folk reagerer forskjellig. |
|
|
|
|
|
#333 |
|
Pauset
|
Nei, jeg er ikke i mot. Jeg er heller ikke direkte i mot Schau program, men jeg syns vi skal være litt kritiske til det vi får servert på tv. Ja, vi kan slå av tvn, men samtidig så syns jeg at det å f.eks. ta avstøpning av penisen på en offentlig kanal ikke er noe man gjør. Det har blitt slik at det mest intime i våre liv kan vises på tv. Jeg mener at vi må kunne ha slike diskusjoner uten at det skal være noe galt. Vi må ikke slutte å være kritiske til hva som skjer i det offentlige rom. |
|
|
|
|
|
#334 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Du er ikke mot, men du er enige med de som er mot og som driver med kampanjer, er det så?
|
|
|
#335 |
|
Pauset
|
Jeg skjønner de som driver med kampanjer, uten at jeg føler behov for å støtte dem direkte. Samtidig så syns jeg at det er viktig at vi diskuterer hva som er greit i det offentlige rom. Vi må ikke ende opp med å bli likegyldige til det som skjer. Vi er nødt til å stille spørsmål når grenser overskrides... |
|
|
|
|
|
#336 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Hvem sine grenser? Tvn kan du slå av, det er ingen som invaderer deg.
|
|
|
#337 |
|
Pauset
|
Det offentlige roms sine grenser, altså alles grenser. Jeg skjønner hvor du vil, men skal vi ha total frihet for alle til å gjøre akkurat hva de vil i det offentlige rom. Urinering og det å drikke rom på offfentlige steder er forbudt. Skal vi oppheve det og kanskje? Alle skal få gjøre som de vil og når det passer dem? |
|
|
|
|
|
#338 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Schau har et program på TV. TV. Hvorfor vil du trekke inn offentlige steder plutselig?
|
|
|
#340 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2Øh. Nei. Om noen bestemmer seg for å vise penisen sin foran deg på gata, så kan du ikke fjerne denne personen med en fjernkontroll. Om du er riktig imot å få uønskede inntrykk, så kan du til og med ikke ha tv i det hele tatt. Det vil bli langt verre for deg å aldri bevege deg utendørs.
|
![]() |
|
|