Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarnstørrelser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 10:38   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarnstørrelser

Vi har ikke brukt ullklær fra Nøstebarn på jenta vår siden hun var baby. Jeg husker fra den gang at ullundertøyet var veldig smått i størrelsen. Nå er hun straks fem. Jeg vurderer å kjøpe ulljakke og longs til henne. Hun bruker til vanlig 116 i overdeler og 110-116 i underdeler. Hvilke størrelser på Nøstebarnklær bør jeg satse på , da?

Gammel 09-11-07, 10:43   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarnstørrelser

122 i genser og jeg tror jeg ville gått for 122 i stillongs også. Det gjør ikke noe om stillongsen er litt stor, og de slites mye mindre på knærne da også.

Storebror her er 123 cm, og bruker 128 i genser og 140 i stillongs.

Gammel 09-11-07, 10:43   #3
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Det kan være litt avhengig av hvilke plagg det er snakk om. Jeg kjøper nå str 128 til femåringen vår når det er ullundertøy og pysj. Fleece og strikkete klær er jeg litt usikker på, jeg mener at disse er større i størrelsen enn hva undertøyet er. Nøstebarn gir anbefalninger om størrelsene, se hva som står der.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:46   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nøstebarnstørrelser

116/122 ihvertfall, det gjør ikke noe om det er littegrann stort, stilongs har man jo sokker utenpå, og jakker/gensere kan man evnt. brette opp en gang på armene, slites også mindre på klærne da ja.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:47   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.