|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Mygg i Thailand?Nå trenger jeg litt hjelp her. Vi bedriver reiseplanlegging sammen med noen venner. Vi vil til Thailand, de vil til Kanariøyene. Deres argument mot Thailand er at de har hørt det er så mye mygg der. Er det noen thailandfarere som kan enten avkrefte eller bekrefte det? (Vi vurderer Phuket.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mygg i Thailand?Det spørs helt når dere har tenkt å dra det. Det er betraktelig mer mygg synes jeg når det er monsoontid. (Uten at jeg har noen som helst dokumentasjon annet enn egen erfaring). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mygg i Thailand?Thailand er herlig!
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Mygg i Thailand?Jeg har ikke vært i Thailand, men jeg har hørt fra venner som har vært der at det kan være mygg ja. Jeg kjenner ei som fikk denguefeber (myggbåren sykdom) da hun var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mygg i Thailand?
Nei.
![]() |
#6 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Mygg i Thailand?Vi var ikke plaget av mygg. Var i Jomtien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mygg i Thailand?Vi var i området vest for Phuket om høsten, omtrent da regnperioden var over. Da var det en del mygg og andre insekter om kvelden (men jeg ville likevel gjerne dratt på samme tid igjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Mygg i Thailand?Vi var på phuket 3 uker i januar for noen år siden, og hadde ikke mygg. Derimot hadde vi tidenes mest perfekte feiretur!!! Dersom de vil til kanariøyene, og de ikke blir med til phuket så reis uten dem! Syden kan ikke måle seg med thailand. Thailand er opplevelse!!!
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mygg i Thailand?Min stemor er fra Thailand (bankok og pattaya)
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mygg i Thailand?Jeg og mannen backpacket rundt i Thailand for noen år siden. Jeg kan ikke huske at vi var plaget av mygg, og jeg blir vanligvis plaget av dem.
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Mygg i Thailand?Vi var i Thailand, Phuket, i desember for noen år siden og var overhodet ikke plaget av mygg.
![]() |
|
|